کد مطلب: 

249353

چرایی حمایت سندیکای صنعت مخابرات از رزم حسینی برای تصدی مسوولیت وزارت صمت

دبیر و عضو هیات مدیره‌ی سندیکای صنعت مخابرات ایران به این سوال که "چرا سندیکای صنعت مخابرات ایران رزم حسینی را گزینه مناسب برای وزارت صمت می‌داند؟" پاسخ داد.
چرایی حمایت سندیکای صنعت مخابرات از رزم حسینی برای تصدی مسوولیت وزارت صمت

فرامرز رستگار، دبیر و عضو هیات مدیره‌ی سندیکای صنعت مخابرات ایران در پاسخ به این سوال خبرنگار سیتنا که "چرا سندیکای صنعت مخابرات ایران رزم حسینی را گزینه مناسب برای وزارت صمت می‌داند؟" گفت: چون به گفته‌ی شرکت‌های عضو سندیکا مستقر در استان خراسان رضوی، رزم حسینی در مدت تصدیگری استانداری خراسان رضوی، طرحی انقلابی به نام مثلث توسعه اقتصادی در استان پیاده کرده‌ است که به خاطر موفقیت‌های آن مورد تمجید مقام معظم رهبری نیز قرار گرفته است.

وی ادامه داد: در این طرح بالغ بر ۱۲۹۰ پروژه توسعه ای با سرمایه‌گذاری ۲۳۳ هزار میلیارد تومان تصویب و آغاز شد، از این تعداد ۳۴۰ پروژه، مگا پروژه بود، یعنی بیشتر از ۵۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری یا بیش از ۱۰۰ اشتغال داشته است. هم اکنون ۲۳۵ پروژه به ارزش ۱۱ هزار و پانصد میلیارد تومان صد در صد به بهره برداری رسیده است.

رستگار گفت: ایشان برای حل مشکلات و پیشبرد پروژه‌ها شخصا در اغلب جلسات شرکت می‌کردند، همچنین تمام عوامل اداری استان را برای کمک به توسعه و بهره‌برداری سریعتر از پروژه‌ها و همکاری با بخش خصوصی که مالک پروژه‌ها بودند ، ملزم کرده بودند. پای کار بودن ایشان برای تحقق اهداف توسعه ای استان واقعاً بی نظیر بوده است.

وی خاطرنشان کرد: در این طرح مشارکت و همیاری امامان جماعت مشهد و شهرستانها را به خوبی جلب کرده و حداکثر بهره‌ وری برای پیشبرد پروژه‌ها را داشته‌اند، که این گونه تعامل بخش دولتی و حوزه‌های دیگر کم نظیر و بسیار موفقیت آمیز بوده است.

گفتنی است؛ سندیکای صنعت مخابرات ایران در نامه‌ای خطاب به نمایندگان مجلس شورای اسلامی از معرفی علیرضا رزم‌حسینی به عنوان وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت حمایت کرد. (لینک)

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2020-09-23 17:23

افزودن دیدگاه جدید