کد مطلب: 

249340

عدم صدور کارت بازرگانی یکبار مصرف با راه اندازی سامانه جدید

سرپرست وزارت صمت بیان کرد: با راه اندازی سامانه جدید صدور کارت بازرگانی از این پس کارت بازرگانی یکبار مصرف صادر نخواهد شد.
عدم صدور کارت بازرگانی یکبار مصرف با راه اندازی سامانه جدید

به گزارش سیتنا، جعفر سرقینی در حاشیه جلسه هیات دولت در گفتگو با خبرنگاران با بیان این مطلب، افزود: در خصوص کارت های بازرگانی تنها مشکل ما صدور کارت‌‎های بازرگانی با عنوان یک بار مصرف بوده است، چرا که اشخاصی فاقد سابقه کار در حوزه بازرگانی این کارت‌های یکبارمصرف را دریافت می کردند و معمولا در بازگشت ارز این گونه کارت‌ها مساله داشتیم.

وی ادامه داد: با تعریف سامانه جدید صدور کارت بازرگانی، کارتهای یکبار مصرف عملاً دیگر صادر نخواهد شد، تجار در این سامانه رتبه بندی می شوند و دریافت کارت بازرگانی بر اساس رتبه بندی خواهد بود.

تداوم فعالیت سامانه قبلی صدور کارت بازرگانی به مدت دو ماه

سرپرست وزارت صمت اضافه کرد: برای اینکه مشکلات سامانه جدید به صورت کامل مرتفع شود، دستور دادیم سامانه قبلی با سامانه جدید به مدت 2 ماه به صورت موازی کار کند تا در این دوماه تمام مسایل سامانه جدید نیز مرتفع شود.

سرقینی در بخش دیگری از سخنان خود در مورد تشکیل صندوق‌های سرمایه گذاری بخش خصوصی در زیرمجموعه‌های وزارت صمت بیان کرد: بخش خصوصی همواره مورد حمایت وزارت صمت بوده است و از تشکیل این صندوق ها نیز حمایت خواهیم کرد.

وی گفت: از گذشته نیز قوانینی برای تشکیل این صندوق ها مورد تصویب قرار گرفته و اکنون آمادگی تشکیل و اجرای این صندوق‌ها را خواهیم داشت.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-09-23 14:29

افزودن دیدگاه جدید