کد مطلب: 

249331

حمایت سندیکای صنعت مخابرات از معرفی رزم‌حسینی به عنوان وزیر پیشنهادی صمت

سندیکای صنعت مخابرات ایران در نامه‌ای خطاب به نمایندگان مجلس شورای اسلامی از معرفی علیرضا رزم‌حسینی به عنوان وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت حمایت کرد.
حمایت سندیکای صنعت مخابرات از معرفی رزم‌حسینی به عنوان وزیر پیشنهادی صمت

به گزارش سیتنا، در نامه‌ی دبیر سندیکای صنعت مخابرات ایران خطاب به نمایندگان مجلس شورای اسلامی آمده است:

جناب آقای دکتر قالیباف
و نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی

با سلام و تقدیم احترام؛
در سال جهش تولید، صنعتگران زحمتکش کشور تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند و با اندک همت و حمایت از جانب متولیان دولتی، این حرکت جهادی را به سرمنزل مقصود خواهند رساند.
سندیکای صنعت مخابرات ایران مرکب از شرکت‌های توانمند و معتبر تولیدی از معرفی جناب آقای علیرضا رزم حسینی به عنوان وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت از جانب رییس محترم جمهور خشنود و امیدوار است.
از هیات محترم رئیسه، کمیسیون های تخصصی و نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی ایران انتظار داریم در این شرایط حساس با رای قاطع خود به اقای علیرضا رزم حسینی موجبات یک حرکت بسیجی، موثر و سازنده را در بخش صنعت، معدن و تجارت فراهم آورند.

فرامرز رستگار
دبیر و عضو هیات مدیره سندیکای صنعت مخابرات ایران

گفتنی است؛ محمدحسین فرهنگی، سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اعلام وصول نامه معرفی علیرضا رزم‌حسینی به عنوان گزینه پیشنهادی وزارت صنعت، معدن و تجارت در جلسه امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به این‌که طبق آیین‌نامه مجلس شورای اسلامی باید جلسه رای اعتماد یک هفته بعد از ارائه‌ی نامه معرفی‌نامه وزیر پیشنهادی به مجلس، برگزار شود، جلسه رای اعتماد سه‌شنبه هفته آینده (هشتم مهرماه) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2020-09-23 13:14

افزودن دیدگاه جدید