کد مطلب: 

249234

با هوشمند‌سازی تحول بزرگی در شبکه پستی ایجاد می‌شود

معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور در شرکت ملی پست و دیدار با مدیرعامل، بر ضرورت تقویت فعالیت‌های هوشمند‌سازی شبکه پستی تاکید کرد.
با هوشمند‌سازی تحول بزرگی در شبکه پستی ایجاد می‌شود

به گزارش سیتنا، در دیدار سیروس موثقی معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با رمضانعلی سبحانی‌فر مدیرعامل شرکت ملی پست ایران، طرح‌ها و پروژه‌های در دست اجرای این شرکت مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت ملی پست ایران دراین دیدار با اشاره به موانع پیشبرد طرح ها و پروژه‌های هوشمند‌سازی، گفت: تامین اعتبار و منابع مالی یکی از اصلی‌ترین عوامل اجرایی شدن پروژه‌ها و ارتقای شبکه الکترونیک پست است که در برخی موارد با مشکل مواجه شده و نیازمند مساعدت و همراهی بیشتر وزارت ارتباطات است.

وی یکپارچه شدن شبکه پستی و ضرورت عملیاتی شدن سورتینگ مرکز تجزیه و مبادلات پستی تهران و استان‌ها را مورد تاکید قرار داد و افزود: تحقق این پروژه یکی از اولویت‌های اصلی شرکت ملی پست است که با اجرایی شدن آن، شاهد تحولی بزرگ در ارسال مراسلات، به ویژه بهبود سرعت و ارتقا کیفیت خواهیم بود.

رییس هیات مدیره شرکت ملی پست در این دیدار همچنین به اهمیت توسعه و تقویت دفاتر ICT روستایی اشاره کرد و گفت: تقویت این دفاتر، بخش زیادی از نیاز مردم ساکن روستاها و مناطق کمتر توسعه یافته را برای دسترسی به خدمات غیرحضوری دولتی و غیردولتی مرتفع ساخته و نقش مهمی در کاهش هزینه‌ها و بهبود رفاه مردم این مناطق دارد.

سبحانی‌فر در ادامه به موضوع اهمیت بهبود معیشت کارکنان شبکه پستی پرداخت و اظهار داشت: توجه به این موضوع در کنار ایجاد امنیت شغلی بیشتر برای همکاران قراردادی که بخش زیادی از کارکنان شرکت ملی پست را تشکیل می‌دهند، نقش موثری در تقویت انگیزه نیروی انسانی در همراهی با اهداف و برنامه‌های تعیین شده دارد.

سیروس موثقی معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی وزیر ارتباطات نیز در این دیدار، با تاکید بر اهمیت مباحث مطرح شده، برای همکاری همه جانبه به منظور تحقق برنامه‌ها و پروژه‌های تعیین شده و رفع موانع و چالش‌ها موجود، قول مساعد داد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-09-21 12:42

افزودن دیدگاه جدید