کد مطلب: 

249194
مدیرعامل شرکت ملی پست در دیدار با مدیرعامل شرکت راه‌آهن:

شبکه‌ی پستی توان جابجایی روزانه یک‌هزار تن مرسوله را دارد/ تنها 14 تن از این مقدار به کمک ناوگان حمل و نقل ریلی جابجا می‌شود/ به استفاده‌ی حداکثری از ظرفیت شبکه‌ی ریلی در ارسال مرسولات مصمم هستیم

مدیرعامل شرکت ملی پست در دیدار با مدیرعامل شرکت راه‌آهن، گفت: پست و راه آهن؛ نماد امانت‌داری و اطمینان در بین عموم مردم هستند. شبکه ریلی ظرفیت زیادی برای جابجایی مرسولات پستی دارد و ما مصمم به استفاده از این ظرفیت هستیم.
شبکه‌ی پستی توان جابجایی روزانه یک‌هزار تن مرسوله را دارد/ تنها 14 تن از این مقدار به کمک ناوگان حمل و نقل ریلی جابجا می‌شود/ به استفاده‌ی حداکثری از ظرفیت شبکه‌ی ریلی در ارسال مرسولات مصمم هستیم

به گزارش سیتنا، رمضانعلی سبحانی‌فر، مدیرعامل شرکت ملی پست در دیدار با سعید رسولی، مدیرعامل شرکت راه‌آهن، افزود: پست و راه آهن به عنوان دو شرکت خدمت رسان؛ نماد امانت‌داری و اطمینان در بین عموم مردم هستند.

وی با تاکید بر اینکه شبکه پستی اکنون روزانه توان جابجایی یک‌هزار تن مرسوله را دارد، اظهار داشت: در حال حاضر تنها 14 تن از این مقدار به کمک ناوگان حمل و نقل ریلی کشور جابجا می شود، در حالی‌که با افزایش این حجم و توسعه سطح همکاری‌ها می‌توانیم شاهد خدمات ارزنده‌تری به مشتریان باشیم.

معاون وزیر تصریح کرد: تعداد خطوط اصلی ریلی که مرسولات پست را جابجا می‌‌کنند، در حال حاضر در مسیر هفت خط  است که امیدواریم با افزایش این تعداد، سرعت و کیفیت مرسولات پستی را افزایش دهیم.

مدیرعامل شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران نیز در این دیدار ضمن اشاره به فرهنگ عامه مشترک پست و راه آهن، بر امانت داری این دو شبکه با‌قدمت طولانی، به عنوان ویژگی مشترک تاکید کرد.

سعید رسولی با اشاره به برنامه ششم توسعه کشور در راستای تسهیل خدمات‌رسانی به مردم و توسعه خدمات نیابتی، افزود: این شرکت آماده است با انعقاد تفاهم‌نامه مشترک بین پست و راه‌آهن، ضمن استقرار باجه پستی در ایستگاه‌های راه آهن، زمینه استفاده از ظرفیت‌های دو طرف را فراهم آورد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه شبکه راه‌آهن، برنامه بلند مدتی را برای همکاری با پست می‌تواند داشته باشد، اظهار داشت: شرکت راه‌آهن در راستای توسعه و تقویت همکاری با سایر دستگاه‌های خدمات‌رسان، مرکز جهادی راه‌اندازی کرده است که این مرکز ضمن شناسایی بسترهای مشترک همکاری با سایر بخش‌ها، زمینه تقویت این مناسبات را ایجاد می‌کند.

رسولی در ادامه به بخشی از دست‌آوردهای جدید شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران نیز اشاره کرد و گفت: خدمات نوینی که طی سالهای اخیر در این شبکه ایجاد شده، فرصت‌های بی‌نظیری را برای تقویت خدمات حوزه حمل و نقل فراهم آورده است.

در پایان این جلسه، تفاهم‌‌نامه اولیه و تعیین محورهای همکاری مورد بررسی قرار گرفت و کارگروهی برای تعیین زمینه‌های همکاری دو جانبه تعیین و مقرر شد نتیجه بررسی‌های این کارگروه ظرف دو هفته آینده به مدیرعامل اعلام شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2020-09-20 16:05

افزودن دیدگاه جدید