کد مطلب: 

248982

کشف کالاهای قاچاق در حوزه لوازم رایانه، سوخت‌ها و روغن‌های معدنی در رتبه نخست

گزارش مرداد ماه سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا در سطح عرضه با ثبت بیش از ۳۷ هزار مورد بازرسی و تشکیل ۷۲۴ پرونده تخلف تشریح شد.
کشف کالاهای قاچاق در حوزه لوازم رایانه، سوخت‌ها و روغن‌های معدنی در رتبه نخست

به گزارش سیتنا، در مرداد ماه امسال، ۳۷ هزار و ۳۷۴ مورد بازرسی از مراکز خرد و کلان در سطح عرضه در حوزه کشف کالاهای قاچاق صورت گرفته که از این تعداد، 724 مورد پرونده تخلف به ثبت رسیده است.

بر اساس این گزارش، ارزش ریالی پرونده های تخلف مرتبط با کالاهای قاچاق مکشوفه، بالغ بر 430 میلیارد تومان بوده که به طور میانگین ارزش هر پرونده حدود ۶۰ میلیون تومان است.

در مرداد ماه سال ۹۹، استان تهران با 6 هزار و 155 مورد بازرسی، استان سیستان و بلوچستان با ۱۴۳ مورد تشکیل پرونده و استان خراسان رضوی با بیش از 18.6 میلیارد تومان ارزش کالاهای قاچاق مکشوفه، بالاترین عملکرد را در بین استانها داشته اند.

بیشترین ارزش ریالی کالاهای قاچاق مکشوفه نیز به ترتیب مرتبط با لوازم رایانه با حدود ۱۲۸ میلیارد تومان، سوخت ها و روغن های معدنی بالغ بر ۹۳ میلیارد تومان، کالای قاچاق موضوع تبصره ۴ الحاقی ماده 18 قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز ۹۱ میلیارد تومان و خوراک های آماده برای حیوانات با حدود ۳۸ میلیارد تومان است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-09-16 10:33

افزودن دیدگاه جدید