کد مطلب: 

248925

رشد ۱۰ برابری تسهیلات اعطایی به صندوق‌های پژوهش و فناوری

معاون تسهیلات و تجاری‌سازی صندوق نوآوری و شکوفایی، گفت: در دوره‌ جدید مدیریتی صندوق نوآوری و شکوفایی، تسهیلات اعطایی به صندوق‌های پژوهش و فناوری با رشد ۱۰ برابری به رقم ۳۰۰۰ میلیارد ریال رسیده است.
رشد ۱۰ برابری تسهیلات اعطایی به صندوق‌های پژوهش و فناوری

به گزارش سیتنا، هفتمین نشست هم‌افزایی مدیران عامل صندوق‌های پژوهش و فناوری با حضور دکتر رضا قربانی، معاون تسهیلات و تجاری‌سازی صندوق نوآوری و شکوفایی با دعوت انجمن صنفی کارفرمایی صندوق‌ها و نهاد‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر کشور برای مدیران عامل صندوق‌های پژوهش و فناوری برگزار شد.

بر اساس این گزارش، دکتر قربانی در ابتدا تغییرات مربوط به نحوه ظرفیت‌سنجی صندوق‌ها و تسهیلات خط اعتباری و شرایط خط اعتباری جدید ضمانت‌نامه را تشریح کرد و گفت: در دوره‌ جدید مدیریتی صندوق نوآوری و شکوفایی، تسهیلات اعطایی به صندوق‌های پژوهش و فناوری با رشد ۱۰ برابری به رقم ۳۰۰۰ میلیارد ریال رسیده است.

معاون تسهیلات و تجاری‌سازی صندوق نوآوری و شکوفایی همچنین جزییات خط اعتباری تعیین شده برای صندوق‌های پژوهش و فناوری را نیز تشریح کرد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۵۰۰ میلیارد ریال در بخش خط اعتباری به صندوق‌های پژوهش و فناوری پرداخت شده است.

در ادامه این جلسه مدیران عامل صندوق‌ها نظرات و مسائل خود را پیرامون موضوعات مربوط به تسهیلات خط اعتباری، تسهیلات مرحله دوم جعاله و خط اعتباری ضمانت‌نامه مطرح و پیشنهاداتی را برای بهبود فرآیند استفاده شرکت‌های دانش‌بنیان از خط اعتباری صندوق نوآوری و شکوفایی ارائه کردند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-09-15 11:04

افزودن دیدگاه جدید