کد مطلب: 

248879
تولیدکنندگان داخلی برای بالابردن ظرفیت تولید و کاهش قیمت های گوشی، تبلت و مودم به خط شدند

خط تولید گوشی و مودم صاایران و خط تولید تبلت با سرمایه گذاری ستاد اجرایی در مراغه وارد مدار شد/ کیفیت تولیدات به پرچمدارها نمی‌رسد اما برای دانش‌آموزان مناسب است

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: تولیدکنندگان داخلی به خط شدند تا با بالا بردن ظرفیت تولید و کاهش قیمت تمام شده، قیمت برخی کالاهای فناوری اطلاعات مثل گوشی و مودم رو کاهش بدهند.
خط تولید گوشی و مودم صاایران و خط تولید تبلت با سرمایه گذاری ستاد اجرایی وارد مدار شد

به گزارش سیتنا، مهندس آذری جهرمی در پستی اینستاگرامی، نوشت:

تولیدکنندگان داخلی به خط شدند تا با بالا بردن ظرفیت تولید و کاهش قیمت تمام شده، قیمت برخی کالاهای فناوری اطلاعات مثل گوشی و مودم رو کاهش بدهند.

قیمت ارز که بالا رفته، قدرت خرید مردم برای تهیه گوشی و تبلت و مودم کاهش پیدا کرده و این در آستانه فصل تحصیل و شیوع کرونا، آزار دهنده شده است.

یک خط تولید گوشی و مودم رو صاایران وارد مدار کرد و یک خط تولید تبلت هم با سرمایه‌گذاری ستاد اجرایی در مراغه راه اندازی شد.

کیفیت تولیدات به پرچمدارها نمی‌رسه اما برای دانش‌آموزان مناسبه و نیازمندیهای اونها رو تامین می‌کنه.

از امروز نمایشگاه دو‌ روزه‌ی دستاوردهای تولید داخل در صنعت ارتباطات و فناوری اطلاعات در پژوهشگاه فناوری اطلاعات آغاز به کار کرد و بازدیدی هم از اون داشتم. دوستانی که علاقه‌مند به بازدید هستند، با رعایت پروتکلهای بهداشتی پذیرایی می‌شوند.

برای توسعه شبکه پر سرعت خانگی، هفتاد درصد تجهیزات، قابلیت تولید داخلی دارند و این یک فرصت اقتصادی مهم برای تولیدکنندگان و اپراتورها برای بی‌اثر سازی تحریم‌ها و برای مردم کاهش قیمت تمام شده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-09-14 11:46

افزودن دیدگاه جدید