کد مطلب: 

248639

فعالان خلاق در حوزه انقلاب صنعتی چهارم تبادل نظر کردند

شرکت‌ها و تیم‌های خلاق بسیاری در حوزه اقتصاد دیجیتال فعال هستند، تولید محتوای آنلاین، تولید بازی‌های رایانه‌ای و فعالیت در حوزه آرشیو اسناد با استفاده از هوش مصنوعی از جمله فعالیت‌های است که شرکت‌های خلاق در حوزه اقتصاد دیجیتال انجام می‌دهند.
فعالان خلاق در حوزه انقلاب صنعتی چهارم تبادل نظر کردند

به گزارش سیتنا، برای بررسی «اقتصاد دیجیتال و انقلاب صنعتی چهارم» با حضور شرکت‌های خلاق و دانش‌بنیان همایشی با حمایت ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت‌ساز معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری برگزار شد.

در این رویداد که از روز 18 شهریور ماه در حال برگزاری است، دانشجویان مقطع دکتری مدیریت، سیاستگذاری  علم و فناوری، آینده پژوهی و مدیران شرکت‌های خلاق، دانش‌بنیان و فعالان حوزه صنعت خلاق شرکت کرده‌اند. این رویداد در روز 20 شهریور پایان خواهد یافت.

مبانی نظری اقتصاد دیجیتال و هوشمند و حکمرانی انقلاب صنعتی چهارم از جمله محورهای اساسی مورد بحث در این همایش علمی است.  انقلاب صنعتی چهارم به دورهای از تحول فناوری و نوآوری اطلاق می‌شود که در آن فناوری‌های نوظهوری مانند رباتیک و هوش مصنوعی  به  موتور محرک پیشرفت در جامعه تبدیل شده‌اند.

بررسی تجربیات حوزه‌های هوش مصنوعی، کشارزی دیجیتال، حمل و نقل اینترنتی و فینتک دیگر موردی بود که در این رخداد علمی مورد بررسی قرار گرفت. حاضران در این نشست همچنین در مورد «درس آموخته های سیاست اقتصاد دیجیتال» به گفتگو و تبادل نظر پرداختند.

این همایش که با حمایت ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت‌ساز معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری و باشگاه سیاست پژوان انجمن علم و فناوری انجمن مدیریت فناوری و نوآوری ایران، برگزار شد،  در مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور، تشکیل شده است.

علاقه‌مندان به حضور در این همایش در فرصت باقیمانده می‌توانند با ایمیل stipolicynetwork@iramot.ir مکاتبه کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-09-09 13:15

افزودن دیدگاه جدید