کد مطلب: 

248619

آزار و اذیت، عاقبت ازدواج اینترنتی

رئیس پلیس فتا استان آذربایجان‌غربی گفت: عامل فریب دختر جوان که منجر به آزار و اذیت وی شده بود، به سزای عمل خود رسید.
آزار و اذیت، عاقبت ازدواج اینترنتی

به گزارش سیتنا، سرهنگ اکبر نصرتی رئیس پلیس فتا استان آذربایجان‌غربی در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا در تشریح این خبر گفت: با مراجعه یکی از شهروندان مبنی بر اینکه شخصی با انتشار تصاویر شخصی وی در شبکه اجتماعی اینستاگرام باعث ایجاد مزاحمت برای وی شده است، موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: با دستگیری فرد مورد نظر مشخص شد متهم به قصد ازدواج در شبکه اجتماعی اینستاگرام با شاکی آشنا شده و سپس با جلب اعتماد تصاویری از وی دریافت کرده بود.

این مقام مسئول افزود: بعد از بوجود آمدن اختلاف بین آن‌ها و قطع ارتباط، متهم با هدف انتقام‌جویی و ایجاد مزاحمت، تصاویری از شاکی را در اینستاگرام برای وی ارسال و تهدید به انتشار آن‌ها کرده بود.

سرهنگ نصرتی با بیان اینکه ازدواج های فضای مجازی چیزی جز ارتباط با هویت‌های غیرواقعی نیست، گفت: به هیچ عنوان در فضای سایبری به افراد غیر اعتماد نکنید و اطلاعات خصوصی و محرمانه خود اعم از تصاویر شخصی و غیره را در اختیار آنان قرار ندهید.

وی افزود: عدم توجه به حفظ حریم خصوصی در فضای مجازی و قرار دادن اطلاعات شخصی و محرمانه در اختیار دیگران زمینه‌ساز گرفتاری در دام افراد سودجو و مجرمین سایبری است.

رئیس پلیس فتا استان آذربایجان‌غربی گفت: شهروندان جهت دریافت راهنمایی، مشاوره و اعلام هر گونه موارد خلاف قانون در فضای مجازی می‌توانند از طریق پل ارتباطی (www.cyberpolice.ir) با این پلیس در میان بگذارند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2020-09-09 08:43

افزودن دیدگاه جدید