کد مطلب: 

248526

پست محمدرضا فروتن در واکنش به شایعه تغییر جنسیت!

ادعای تغییر جنسیت محمدرضا فروتن موضوعی است که شایعه آن شب گذشته شکل گرفت و گفته شد این بازیگر مرد نام آشنای ایران پس از چند سال تلاش برای کنار آمدن با این موضوع، سرانجام در یکی دو ماه گذشته تصمیم خود را عملی کرده است.
پست محمدرضا فروتن در واکنش به شایعه تغییر جنسیت!

به گزارش سرویس وبگردی سیتنا، محمدرضا فروتن سوپراستار سینمای ایران، تئاتر و تلویزیون است، که در آثار کارگردان‌های معروف و بزرگی چون مسعود کیمیایی، رخشان بنی‌اعتماد، کیومرث پوراحمد و… بازی کرده است. فروتن چندین بار از جشنواره‌های مختلف ایرانی موفق به دریافت جایزهٔ بهترین بازیگر مرد شده‌است.

ماجرای شایعه عمل تغییر جنسیت فروتن در آلمان

روز ۱۶ شهریور، شایعات و ادعاهای تایید نشده‌ای در مورد تغییر جنسیت محمدرضا فروتن در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد. بر ادعای برخی کاربران در توییتر، عمل تغییر جنسیت فروتن، دو ماه پیش در آلمان اتفاق افتاده است.

در پیام‌های اولیه نقل شده بود برخی از بستگان محمدرضا فروتن این موضوع را تایید کرده‌اند. اما نامی از آنها برده نشد و هیچ واکنش تایید یا تکذیبی به همراه نداشت.

پس از شروع این موج خبری برخی از فعالان فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی با اشاره به موزیک ویدئو «ژنتیک» که چندی پیش از سوی محمدرضا فروتن ارائه شده بود نوشتند: «محمدرضا فروتن در زمان انتشار این موزیک نوشته بود این آهنگ را تقدیم می‌کنم به کسانی که علیه ژن خود انقلاب کردند می کنند»

این اظهارنظرها کافی بود تا شایعه تغییر جنسیت محمدرضا فروتن پررنگ‌تر شود. همچنین انتشار توئیت‌هایی از برخی فعالان رسانه موجب قوت گرفتن این موضوع شد.

تکذیب تغییر جنسیت محمدرضا فروتن

همه این شایعات زمانی به پایان رسید که محمدرضا فروتن با انتشار پستی در اینستاگرام آن را به کلی تکذیب کرد. اکانت رسمی محمدرضا فروتن در این باره نوشته است: «هموطنان عزیزم… خبری که شب گذشته در مورد من در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های جمعی منتشر شده است دروغ و به دور از حقیقت است. ضمن احترام به تمام تفاوت‌های جنسیتی، خبر منتشر شده را به تمامی تکذیب می‌کنم. حق پیگیری و شکایت از رسانه‌ها و اشخاصی که چنین اطلاعات نادرستی را بدون هرگونه تحقیق و کاوش در سطح جامعه منتشر می‌کنند برای خویش محفوظ می‌دانم. محمدرضا فروتن»

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2020-09-06 19:42

افزودن دیدگاه جدید