کد مطلب: 

248454

پست شبانه سعادتمند: منتظر اخبار جذاب باشید

مدیرعامل استقلال با انتشار پستی در صفحه شخصی اش در اینستاگرام، اعلام کرد که در اندیشه ساختن یک استقلال کهکشانی است.
پست شبانه سعادتمند: منتظر اخبار جذاب باشید

به گزارش سرویس وبگردی سیتنا، درحالیکه استقلال این روزها شرایط نابسامانی را تجربه می کند و برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا، باید تا روز دوشنبه لیست نهایی خود را به AFC ارسال کند، اما هنوز تکلیف بازیکنان تمدیدی، بازیکنان جدید و از همه مهمتر، تکلیف کادر فنی این تیم نامشخص است.

احمد سعادتمند مدیرعامل استقلال که وعده داده بود تیمش از روز شنبه وارد بازار نقل و انتقالات می شود، با انتشار پستی شبانه، اعلام کرد بر سر قول ها و وعده هایش است و هواداران استقلال طی این هفته، اخبار جذابی را خواهند شنید.

سعادتمند با انتشار عکسی در حرم امام رضا (ع) نوشت:

«رو عقاید و اصول خودم برای حفظ باشگاه و ساختن تیم کهکشانی پایبندم از هر طرف مخالفت روبرو و پشت سرم هست اما با توکل به خدای مهربان و استعانت از امام مهربانی ها روی حرفم هستم ...

از آدم های مختلف کلمه پوپولیستی رو می شنوم که کاش بیشتر با هم هماهنگ بودند و لااقل از کلمات و واژه های مترادف دیگری استفاده می کردند ....

با پوزش از محضرهواداران با معرفت باشگاه بزرگ استقلال به سبب عدم دریافت جام قهرمانی در فینال حذفی و با تشکر از زحمات کادرفنی و بازیکنان با تعصب باشگاه در طول این فصل پر ماجرا، طی روزهای شنبه و یکشنبه، همین هفته  مجموعه ای از اخبار جذاب را از استقلال خواهید شنید.»

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2020-09-05 09:58

افزودن دیدگاه جدید