کد مطلب: 

248434

همسر سابق، عامل مزاحمت در شبکه اجتماعی واتساپ از آب در آمد

رئیس پلیس فتا استان گیلان از دستگیری عامل ایجاد مزاحمت در شبکه اجتماعی واتساپ برای خانم جوان در رشت خبر داد.
همسر سابق، عامل مزاحمت در شبکه اجتماعی واتساپ از آب در آمد

به گزارش سیتنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا، سرهنگ ایرج پورمستمند، رئیس پلیس فتا استان گیلان در تشریح این خبر اعلام کرد: در پی شکایت خانمی جوان مبنی بر ایجاد مزاحمت اینترنتی توسط شخصی ناشناس در شبکه اجتماعی واتساپ و ارسال مطالب توهین آمیز و انتشار تصاویر خصوصی وی، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی با بیان اینکه کارشناسان پلیس فتا با اقدامات تخصصی، متهم این پرونده را در شهر رشت شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی متهم 33 ساله دستگیر شد.

سرهنگ پورمستمند در ادامه بیان داشت: متهم همسر سابق شاکی بوده است و به این انگیزه اقدام به درج مطالب توهین‌آمیز و انتشار تصاویر شاکی کرده بود، لذا پرونده به همراه متهم جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارسال شد.

این مقام انتظامی در ادامه هشدار داد: این نوع از انتقام‌ گیری‌های خانوادگی در فضای مجازی دارای مجازات قانونی برای منتشرکننده می‌باشد و بهتر است خانواده‌ها مشکلات شخصی و خانوادگی را از طریق محاکم قضایی دنبال کنند.

رییس پلیس فتا گیلان از شهروندان خواست: در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی از طریق نشانی پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.ir بخش مرکز فوریت سایبری اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2020-09-04 07:59

افزودن دیدگاه جدید