کد مطلب: 

248245

راه‌اندازی مرکز نوآوری در جنوب غرب چین توسط شرکت مادر تیک تاک

مقامات چین اعلام کردند که شرکت بایت دنس ByteDance - شرکت مادر تیک تاک TikTok - یک مرکز نوآوری در منطقه توسعه فناوری پیشرفته چنگدو در استان سیچوان در جنوب غرب چین راه اندازی خواهد کرد.
راه‌اندازی مرکز نوآوری در جنوب غرب چین توسط شرکت مادر تیک تاک

به گزارش سیتنا به نقل از شینهوا، مقامات چین اعلام کردند که شرکت بایت دنس ByteDance ، شرکت مادر تیک تاک TikTok ، یک مرکز نوآوری در منطقه توسعه فناوری پیشرفته چنگدو در استان سیچوان در جنوب غرب چین راه اندازی خواهد کرد.

این مرکز با سرمایه گذاری 10 میلیارد یوان (حدود 1.45 میلیارد دلار آمریکا) چندین کسب و کار نوظهور از جمله یک سیستم آموزشی هوشمند و سیستم دفتری چندرسانه ای تعاملی را در خود ادغام خواهد کرد و در نظر دارد طی 5 سال 10 هزار پرسنل را استخدام کند.

بر اساس این گزارش، پیش بینی می شود که این مرکز سالانه 10 میلیارد یوان درآمد حاصل از فروش داشته باشد.

به گفته منابع بایت دنس، از زمانی که این شرکت در سال 2015 وارد مرکز استان چنگدو شد، تیم های تجاری و تحقیق و توسعه، و همچنین تیم های تجاری سازی در این شهر مستقر شده اند که به موجب آن چنگدو به پایگاه مهمی برای طرح استراتژیک این شرکت در غرب چین تبدیل شده است.

شرکت بایت دنس صاحب چندین محصول از جمله برنامه تیک تاک TikTok، پورتال خبری توتیائو Toutiao و پلت فرم اشتراک ویدئو ژیگوا Xigua است.

به گفته این شرکت، تا به امروز، برنامه دویین Douyin، نسخه چینی تیک تاک TikTok، تعداد کاربران فعال روزانه خود را بیش از 400 میلیون نفر اعلام کرده است.

تاکنون، منطقه توسعه صنعتی فناوری پیشرفته چنگدو محل فعالیت بیش از 90 هزار شرکت مرتبط با اقتصاد جدید، از جمله تجارت برخی از شرکت های اینترنتی برجسته مانند تنسنتTencent ، نت ایز NetEase و بستر پخش آنلاین iQiyi است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2020-08-28 11:37

افزودن دیدگاه جدید