کد مطلب: 

248175

مسئولیت اجتماعی مبین‌نت برای حمایت از دانش‌آموزان کم‌برخوردار

شرکت ارتباطات مبین‌نت در راستای انجام مسئولیت اجتماعی خود با همکاری موسسه نیکوکاری و حمایت تحصیلی بنیاد دانش، دفاتر این بنیاد در استان سیستان و بلوچستان را به اینترنت رایگان و تجهیزات کامپیوتری مجهز کرده است.
مسئولیت اجتماعی مبین‌نت برای حمایت از دانش‌آموزان کم‌برخوردار

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی مبین نت، این پروژه با شعار «ارتباط سبز برای ایران» در سه شهر زاهدان، زابل و سراوان، امکان ارتباط با معلمان و مشاوران تحصیلی را برای دانش‌آموزان نیازمند حمایت مهیا کرده است. مراسم افتتاح سه دفتر بنیاد دانش در مراسمی با حضور مدیرعامل و مدیران ارشد شرکت ارتباطات مبین‌نت و جمعی از مدیران ارشد بنیاد دانش از طریق برقراری ارتباط زنده با دفاتر آموزشی برگزار شد. با استفاده از این خدمات، دانش‌آموزان این مناطق محروم که توان مالی و حمایتی ندارند، می‌توانند از بروزترین امکانات آموزشی بهره‌مند شوند.

این پروژه در فاز اول خود با تجهیز سایت‌های آموزشی بنیاد دانش به امکانات آموزشی و اینترنت پرسرعت در سه شهر سراوان، زاهدان و زابل استان سیستان و بلوچستان اجرایی شد.

افتتاح این پروژه در شهریورماه 1399، همزمانی آن با شیوع ویروس کرونا و برگزاری مدارس به صورت غیرحضوری، اهمیت آموزش آنلاین و رایگان را برای دانش آموزان مستعد استان های محروم را دوچندان کرد. مبین‌نت در نظر دارد تا در راستای ادامه پروژه «ارتباط سبز برای ایران» فازهای آتی را به صورت سراسری در کشور گسترش دهد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-08-26 10:12

افزودن دیدگاه جدید