کد مطلب: 

248155

تخفیف وب سرویس استعلام نشانی کدپستی برای کسب‌وکارهای استارت‌آپی

مدیرکل جغرافیایی و اطلاعات مکانی شرکت ملی پست، گفت: وب سرویس استعلام نشانی از طریق کدپستی ده‌رقمی، برای کسب و کارهای نوپا با تخفیف 50 درصدی ارایه می‌شود.
تخفیف وب سرویس استعلام نشانی کدپستی برای کسب‌وکارهای استارت‌آپی

به گزارش سیتنا، کاوه دولتی با اشاره به اینکه این تخفیف براساس اجرای طرح ایران نوآفرین و در راستای همکاری با سازمان فناوری اطلاعات و شرکت‌ها و کسب و کارهای نوپا ارایه می‌شود، گفت: این تخفیف 50 درصد و تا سقف 20 میلیون ریال است.

وی با اشاره به اینکه براساس طرح یادشده و در راستای حمایت از شرکت‌های استارت‌آپی، خدمات مورد توافق با تخفیف 50 درصدی ارایه می‌شود، افزود: تخفیف وب سرویس استعلام نشانی از طریق کدپستی ده‌‌رقمی، بر بستر گذرگاه خدمات عمومی دولت ارایه خواهد شد.

او با تاکید بر اینکه تخفیف اعلام شده دارای محدودیت زمانی است، اظهار داشت: مدت زمان ارایه تخفیف، از زمان انعقاد قرارداد با شرکت استارت‌آپی، به مدت شش ماه است.

به گفته دولتی، در حال حاضر 66 کسب و کار نوپای شناسنامه‌دار در استان‌ها شناسایی و به منظور همکاری با پست و بهره‌برداری از تخفیف یادشده، به واحدهای اجرایی سراسر کشور معرفی شده‌اند که در صورت تمایل می‌توانند از این خدمت استفاده کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-08-25 16:19

افزودن دیدگاه جدید