کد مطلب: 

248133

نفر پنجم عکسی که کلهر در تولد علیزاده منتشر کرد که بود؟

چند روز قبل کیهان کلهر (نوازنده و آهنگساز) برای تبریک تولد حسین علیزاده تصویری قدیمی را منتشر کرد که در آن عکس او و علیزاده به همراه محمدرضا شجریان، همایون شجریان و فرد دیگری با چهره‌هایی خندان در یک خودرو نشسته‌ بودند. در پی انتشار این عکس از آنجا که چهره نفر پنجم مشخص نبود حدس و گمان‌هایی درباره هویت او آغاز شد که کلهر را به ارائه توضیحات تکمیلی واداشت.
نفر پنجم عکسی که کلهر در تولد علیزاده منتشر کرد که بود؟

به گزارش سرویس وبگردی سیتنا، کلهر در توضیح عکس منتشرشده، نوشت: «این تصویر در سال هزار و سیصد و هفتاد و نه توسط بهزاد رضایی در شهر گوتنبرگ سوئد گرفته شده است. گروه ما در اولین تور اروپا (که فاصله گوتنبرگ تا کپنهاگ را به همراه آقای مجید جوادی که در عکس حضور دارند و قرار بود به عنوان راهنما تا مرز دانمارک در کنارمان باشند اما پس از رسیدن به مقصد حاضر به پیاده شدن از اتوموبیل نبودند؛ چون آن زمان دستگاه‌های مسیریاب هنوز اختراع نشده بود یا اگر شده بود در دسترس ما نبود) با اجرای برنامه «زمستان است و بی تو بسر نمی شود» کشورهای آلمان، اتریش، هلند، سوئد، بلژیک و دانمارک را با همین اتومبیل کرایه‌ای اُپل اُمگا به رانندگی بنده در کشورهای مذکور طی کرد. در ادامه عرض کنم که موسیقی مورد علاقه همه ما ساز جناب جلیل شهناز و دیگر اساتید قدیمی بود و گاهی نیز آخرین اجرایمان را می‌شنیدیم و به نقد آن می‌پرداختیم.»

حسین علیزاده پس از اینکه کلهر برای تولد او پستی را منتشر کرد، پیامی را در پاسخش نوشت که در صفحه اینستاگرام کیهان کلهر نیز دیده می‌شود.

علیزاده نوشته است:

«کیهان جان

نغمه‌هایی که سالیان سال با عشق نواختیم،

در تاروپودمان رخنه کرده و همواره عطر آن در وجودمان شعله‌ور است.

چه خوب که رفیقی همچو تو دارم.

تو، آرش کمانگیر

که هر گاه کمانت را می‌کشی دنیا را با عشق تسخیر می‌کنی.

تو به آرش گفتی؛

دنیا را نباید با جنگ تسخیر کرد.

تو به آرش گفتی؛

بجای سلاح کمان عشق را بردار تا نه سرزمین مردمان، بلکه روحشان را از آن خود کنی.

و حالا....

روح و جانمان با توست تا از گردش کمانت صلح و دوستی و عشق طنین‌انداز باشد.

کیهان تو مسافر و

همه عالم همسفرت.

از مهر و عشق و محبتت

لبریزم.

حسین علیزاده

شهریور ۹۹»

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2020-08-25 08:36

افزودن دیدگاه جدید