کد مطلب: 

248085

پیام مدیرعامل شرکت ملی پست به مناسبت هفته دولت

رمضانعلی سبحانی‌فر مدیرعامل شرکت ملی پست به مناسبت فرارسیدن هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، پیامی منتشر کرد.
پیام مدیرعامل شرکت ملی پست به مناسبت هفته دولت

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، در متن این پیام  آمده است:

در تاریخ هر ملت، فراز و نشیب‌های تلخ و شیرینی وجود دارد که تعیین‌کننده سرنوشت و سازنده فرهنگ آن ملت است.

نظام جمهوری اسلامی در ایران به رهبری بزرگ مردی که جهان مانند او را کمتر به خود دیده است و همچنین جان‌فشانی فرزندان فداکار این مرز و بوم، حرکت خود را آغاز کرد. در این میان، شهادت دو شخصیت فداکار اسلام، رجایی و باهنر فصلی از شهادت را به نام «هفته دولت» در تاریخ انقلاب گشوده است.

هفته دولت در تقویم ملی نظام جمهوری اسلامی ایران، تداعی‌کننده واژه مردم‌داری و خدمت در کنار مفاهیم بلندی همچون ایثار و شهادت و از خودگذشتگی است. این هفته مجالی است برای تبیین خدمات دولت و سازمانها به آحاد مردم؛ خدمت به مردمی شریف و عزیز میهن اسلامی؛ همه میدانیم که امسال شرایطی متفاوت در عرصه خدمت رسانی سازمان‌ها بوجود آمده است. شرایطی که به دلیل شیوع ویروس کرونا، اغلب مشاغل و فعالیت‌های جامعه تعطیل یا دچار کاهش تقاضاست.

مفتخرم در این روزها از تلاش کارکنان ازخودگذشته و ایثارگر شبکه پستی کشور بگویم، کارکنانی خدوم و دلسوز، امین و متعهد که در ایام شیوع این بیماری استوار در کنار مردم ایستادند و با گذشت و فداکاری در کنار سایر مشاغل که در خط مقدم پیشگیری از شیوع این بیماری فعالیت داشتند، خدمات گسترده و دشوار خود را با تلاشی دوچندان و بدون رفتن به مرخصی به انجام رساندند تا وقفه ای در کارشان ایجاد نشود و کمکی برای مردم باشند تا با ماندن در منزل از بیماری مصون بمانند.

بی تردید در این اوضاع و احوال  کارکرد‌های پست بیش از گذشته برای مردم و جامعه نمایان و موجبات افزایش رضایتمندی از خدمات این سازمان دربین مردم شد چرا که بسیاری از امور از مسیر خدمت رسانی پست برای آنها تسهیل شد‌ و همچنان سعی داریم شرایط بهتر و خدماتی گسترده‌تر  برای ارائه به هم‌میهنان فراهم کنیم.

این هفته فرصت مغتنمی است تا افق های جدیدی برای توسعه و پیشرفت در زمینه های مختلف ترسیم و با تدبیر، گامهای بلندتر و استوارتر از گذشته برای خدمت رسانی برداریم. بر آنیم تا خدمات خود را روز به‌روز بهینه تر، متنوع تر و باکیفیت تر از قبل به مردم عزیزمان ارائه دهیم و امید داریم پست؛ همچنان انتخاب اول مردم در دریافت خدمات باقی بماند.

ضمن تسلیت فرا رسیدن ماه محرم و ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدا... الحسین(ع) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر دولت و شهیدان رجائی و باهنر، فرارسیدن هفته دولت را به همه دولتمردان و کارمندان خدوم و متعهد شرکت ملی پست تبریک عرض نموده؛ توفیق خدمت شایسته و در خور شان هموطنان عزیز را برای همگان از خداوند متعال خواستارم.

رمضانعلی سبحانی‌فر

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2020-08-23 17:21

افزودن دیدگاه جدید