کد مطلب: 

248055

مزاحمت مادرزن برای داماد در فضای مجازی

رئیس پلیس فتا استان آذربایجان‌غربی با بیان اینکه فضای مجازی محلی برای تسویه حساب‌های شخصی نیست، گفت: در این راستا فردی که موجبات مزاحمت برای داماد خود در فضای مجازی را فراهم آورده بود، شناسایی شد.
مزاحمت مادرزن برای داماد در فضای مجازی

به گزارش سیتنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا، سرهنگ اکبر نصرتی رئیس پلیس فتا استان آذربایجان‌غربی در تشریح این خبر گفت: با مراجعه فردی مبنی بر اینکه شخصی ناشناس در شبکه اجتماعی واتس‌آپ برای وی ایجاد مزاحمت کرده است، موضوع تحت بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: در روند رسیدگی به موضوع، ضمن دستگیری متهم مورد نظر، مشخص شد که فرد خاطی مادر زن شاکی است.

این مقام مسئول گفت: متهم مورد نظر با مشاهده مستندات موجود لب به اعتراف گشود و اعلام کرد که با توجه به اختلافات خانوادگی پیش آمده درصدد انتقام‌جویی برآمده و با ارسال پیام‌های تهدید‌آمیزی در شبکه اجتماعی واتس‌آپ اقدام به ایجاد مزاحمت برای داماد خود کرده است.

سرهنگ نصرتی با بیان اینکه فضای مجازی همانند فضای حقیقی قوانین خاص خود را دارد، گفت: هر گونه ایجاد مزاحمت و تهدید دیگران در فضای مجازی جرم بوده و با خاطیان برابر قانون برخورد خواهد شد.

رئیس پلیس فتا استان آذربایجان‌غربی گفت: شهروندان جهت دریافت هر گونه راهنمایی و مشاوره و اعلام موارد خلاف قانون در فضای مجازی می‌توانند آن را از طریق سایت پلیس فتا (www.cyberpolice.ir) به این پلیس اعلام دارند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2020-08-22 23:37

افزودن دیدگاه جدید