کد مطلب: 

247954

پنل کمیته ارتباط با صنعت IEEE بخش ایران 17 شهریور ماه برگزار می‌شود

پنل کمیته ارتباط با صنعت IEEE بخش ایران با حضور مهندس فرامرز رستگار، دبیر و عضو هیات مدیره سندیکای صنعت مخابرات ایران و دکتر سهیل رادیوم، عضو هیات مدیره شرکت ارتباطات مبین نت، برگزار می‌شود.
پنل کمیته ارتباط با صنعت IEEE بخش ایران برگزار می‌شود

به گزارش سیتنا، پنل کمیته ارتباط با صنعت IEEE بخش ایران به طور رایگان در تاریخ دوشنبه 17 شهریور ماه از ساعت 17 الی 18 برگزار می‌شود.

مهندس فرامرز رستگار، دبیر و عضو هیات مدیره سندیکای صنعت مخابرات ایران، پیرامون فرصت‌های همکاری دانشگاه و صنعت و دکتر سهیل رادیوم، عضو هیات مدیره شرکت ارتباطات مبین نت، در رابطه با فرصت‌های تحقیق و توسعه در بحران به ایراد سخن می‌پردازند.

متقاضیان می‌توانند از طریق لینک ثبت نام در پنل (مجازی) کمیته ارتباط با صنعت IEEE بخش ایران به نشانی https://evnd.co/zNZ2H اقدام نمایند.

گفتنی است؛ امکان ثبت نام برای کلیه دانشجویان و فارغ التحصیلان و اساتید و صنعتگران و کارآفرینان وجود دارد. همچنین پنل در بستر ادوبی کانکت برگزار می گردد و امکان اتصال با گوشی و تبلت و PC و لپ تاب وجود دارد.

امکان دسترسی به سامانه مجازی پنل کمیته ارتباط با صنعت IEEE بخش ایران از طریق لینک http://vclas9.ut.ac.ir/ieee میسر است.

در صورت بروز هرگونه مشکل در ثبت نام و یا سوال در مورد نحوه اتصال به پنل (مجازی) به آیدی تلگرامی @Farajzadeh_Danial مراجعه نمایید.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-08-19 15:54

افزودن دیدگاه جدید