کد مطلب: 

247814

ایرانسل و «هیأت آنلاین» به استقبال محرم رفتند

ایرانسل و «هیأت آنلاین»، با امضای یک تفاهم‌نامه، بر استفاده حداکثری از ظرفیت‌های اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران در مراسم عزاداری حسینی تأکید کردند. همچنین مدیرعامل ایرانسل، نشان خادم‌الحسینی را از هیأت آنلاین دریافت کرد.
ایرانسل و «هیأت آنلاین» به استقبال محرم رفتند

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی ایرانسل، در نشست صمیمی اعضای هیأت امنای «هیأت آنلاین» با دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل و جمعی از مدیران ایرانسل که صبح شنبه 25 مردادماه 1399، در ساختمان مرکزی ایرانسل برگزار شد، دو طرف با امضای یک تفاهم‌نامه، تأکید کردند که ظرفیت‌های زیرساختی، فنی و رسانه‌ای ایرانسل، در اختیار ترویج مراسم عزاداری حسینی (ع) قرار گیرد.

«هیأت آنلاین»، به نشانی heyatonline.ir ، یک سامانۀ پخش برنامه‌های فرهنگی-مذهبی است که هیئات مذهبی می توانند با ثبت‌نام در این پلتفرم، مراسم‌های مذهبی، سخنرانی و عزاداری ایام محرم را برای مخاطبانشان به صورت زنده پخش کنند. این سامانه، نخستین بار در ماه رمضان سال 1399 راه‌اندازی شد و در این ماه مبارک، بیش از 3.5 میلیون بازدیدکننده داشت و به طور مشخص در شب‌های قدر، به بیش از 650هزار بازدیدکننده رسید. سامانۀ مذکور، ارتباط‌گیری با هیأت‌های شیعی در سراسر جهان و پخش برنامه‌های آنها را نیز در برنامه دارد.

بر اساس تفاهم‌نامۀ منعقد شده بین ایرانسل و هیأت آنلاین، ایرانسل از طریق ظرفیت‌هایی مانند وب‌سایت ایرانسل، اپلیکیشن ایرانسل‌من، پیامک، تیزرهای تلویزیونی و…، این سامانه را به مشترکان خود معرفی و در تأمین زیرساخت لازم و ترافیک رایگان برای پخش برنامه‌ها، همکاری خواهد کرد.

مدیرعامل ایرانسل در این نشست، راه‌اندازی سامانۀ هیأت آنلاین را «یک کار خوب و انقلابی» و «یک تجربه خیلی خوب» دانست و با اشاره به محدودیت‌های دوران کرونا، پیش‌بینی کرد که محدودیت‌های حضور فیزیکی در مراسم عزاداری محرم‌الحرام، یقیناً باعث استقبال فراتر از پیش‌بینی، از سامانه‌های آنلاین خواهد شد و این امر، به افزایش سهم ترافیک داخلی هم کمک می‌کند.

عباسی‌آرند به آمادگی ایرانسل برای کمک به تأمین ترافیک و زیرساخت‌ها، در اختیار گذاشتن فرصت تیزرهای تلویزیونی و نیز پلتفرم‌های دیگری مانند لنز و روبیکا، برای پخش همزمان محتوای فاخر، اشاره و تأکید کرد: «در حد امکانات و توانمندی‌های‌مان حمایت می‌کنیم و آماده‌ایم که همه ظرفیت‌های ایرانسل را در اختیار بگذاریم.»

مجتبی جوانبخت، از اعضای هیأت امنای هیأت آنلاین نیز در این نشست تأکید کرد که ایرانسل در حمایت از محتوای داخلی همیشه پیشتاز بوده است. وی همچنین خبر داد که کلاس‌های احکام، سخنرانی و دروس مراجع هم در حال اضافه شدن به سامانۀ هیأت آنلاین است.

در این نشست، همچنین نشان خادم‌الحسینی به مدیرعامل ایرانسل اهدا شد. این نشان که توسط هفت نفر از هنرمندان طراحی شده، در گذشته به نام «عمود نیشابوری» شناخته می‌شده و جزو قدیمی‌ترین نمادهای عزاداری شیعه بوده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2020-08-15 21:04

افزودن دیدگاه جدید