کد مطلب: 

247779

اینستاپست تند نویسنده «پایتخت» درباره جشن حافظ

آرش عباسی، نویسنده فصل ششم «پایتخت»، با یادآوری حواشی پیش آمده برای او در چند ماه گذشته به خاطر این سریال، اعلام کرد سکوت خود را به خاطر حذف نامش از فهرست نامزدهای جشن حافظ، می‌شکند و دست به شکایت می‌زند.
اینستا پست تند نویسنده «پایتخت» درباره جشن حافظ

به گزارش سرویس وبگردی سیتنا، آرش عباسی، نویسنده فصل ششم سریال «پایتخت»، به خاطر حذف نام خود از فهرست نامزدهای بهترین فیلمنامه‌نویسان بیستمین جشن حافظ، خبر داد از دبیر این رویداد سینمایی و تلویزیونی، شکایت کرده است.

در فهرستِ بخش بهترین فیلمنامه تلویزیونی در جشن حافظِ امسال، نام آرش عباسی در بین نامزدها به چشم نمی‌خورد و تنها نامِ محسن تنابنده در مقام سرپرست نویسندگان و طراح داستان ذکر شده است.

در همین ارتباط، نویسنده «پایتخت ۶»، با انتشار پُستی در صفحه اینستاگرامش، اعلام کرد از برگزار کنندگان جشن حافظ شکایت خواهد کرد. در بخشی از این متن آمده است: «با خودم عهد کرده بودم اگر دنیا را آب ببرد، من را خواب ببرد. عهد کردم جز سکوت کاری نکنم. هیچ چیز ارزش سکوت و در سایه نشستن را ندارد. من از اردیبهشت سال قبل تا الان که آخر مرداد هستیم، بیش از یک سال از عمرم را پای پایتخت گذاشته‌ام. بخشی برای نوشتن و بخش بیشتری برای حواشی‌اش که اصلا ربطی به من نداشت اما چه چیزی بهتر از یک قربانی تازه از راه رسیده برای سریالی که صد جا برایش دندان تیز کرده‌اند...»

عباسی، در ادامه این پست اینستاگرامی، با انتقاد تند از دبیر جشن بیستم حافظ ادامه داده است: « همه خواسته‌ام از ... [دبیر جشن حافظ] این بود در یک خبر جداگانه، اسمم را اضافه کند و بابت سهل‌انگاری یا شیطنت‌اش عذر خواهی کند که نکرد ... [برای همین] شکایت رسمی‌ام از جشن حافظ و گردانندگانش در دفتر امور جشنواره‌های وزارت ارشاد در حال پیگیری است ...»

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2020-08-14 19:15

افزودن دیدگاه جدید