کد مطلب: 

247754

کمک ۷۵۰ پوندی فیس‌بوک به کارمندان دورکار

در پی تمدید دوره دورکاری کارکنان فیس‌بوک تا تابستان آینده، این شرکت اعلام کرده است که برای رفع نیازهایکارکنانش در زمینه‌ی برپایی دفتر کارشان در خانه، به هر یک ۷۵۰ پوند می‌پردازد.
کمک ۷۵۰ پوندی فیس‌بوک به کارمندان دورکار

به گزارش سیتنا، تقریباً همه ۴۸ هزار نفر کارکنان فیس بوک که در ۷۰ دفتر در سراسر جهان مشغول فعالیت هستند، از ماه مارس به علت همه‌گیری کرونا دورکاری کرده‌اند.

پیش از این، مارک زاکربرگ در بیانیه‌ای اعلام کرده بود که فیسبوک به کارکنانش اجازه می‌دهد که تا پایان سال ۲۰۲۰ در خانه بمانند.

اما حالا این شرکت دوره دورکاری را تمدید کرده و به کارکنانش گفته است که تا ژوئیه ۲۰۲۱ از آنان نخواهد خواست به محیط کار بازگردند.

این شرکت گفته است که  آن تصمیم را بر اساس توصیه «متخصصان حوزه سلامت و متخصصان دولتی» گرفته است و در کنار آن هزار دلار هم برای برپایی دفتر کار در خانه به کارکنانش می‌دهد.

سخنگوی فیسبوک در آن بیانیه گفت: «با توجه به راهنمایی‌های متخصصان حوزه سلامت و متخصصان دولتی و تصمیماتی که پس از بحث و بررسی داخلی در این زمینه گرفته‌ایم، به کارکنان اجازه می‌دهیم اگر مایل هستند، تا ژوئیه ۲۰۲۱ دورکاری کنند. به علاوه، هزار دلار دیگر هم برای برپایی دفتر کار در خانه به آن‌ها می‌پردازیم.»

این شرکت در ادامه گفته است که همچنان در جاهایی که در چارچوب توصیه‌های دولتی مقدور باشد و حدود دو ماه برنامه مهار ویروس اجرا شده باشد، دفترهای کار خود را با ظرفیت محدود بازگشایی می‌کند. 

با این اقدام، فیسبوک نیز به خیل سایر شرکت‌های حوزه فناوری می‌پیوندد که اخیراً اقدامات مشابهی انجام داده‌اند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2020-08-13 16:17

افزودن دیدگاه جدید