کد مطلب: 

247727

تلاش سازمان مدیریت صنعتی برای رسوخ فناوری در صنعت

مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی ایران از انعقاد یک تفاهم نامه با سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران برای عارضه یابی واحدهای تولیدی کوچک و متوسط خبر داد و گفت: در 26 استان با کادرسازی و برنامه ریزی، کار عارضه یابی را به صورت همزمان انجام خواهیم داد.
تلاش سازمان مدیریت صنعتی برای رسوخ فناوری در صنعت

به گزارش سیتنا، ابوالفضل کیانی بختیاری در خصوص انعقاد تفاهم نامه سازمان مدیریت صنعتی ایران با سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران افزود: موضوع این تفاهم نامه آموزش، پژوهش، مشاوره، نیازهای فناوری، رویدادهای استارت آپی و کمک به عارضه یابی می باشد.

وی ادامه داد: در این تفاهم نامه عارضه یابی صنعتی را به عنوان یک کلینیک صنعت انجام خواهیم داد، صنایع کوچک و متوسط تعطیل و نیمه فعال را بررسی می‌کنیم و راهکارهای بهبود را ارایه می دهیم.

مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی ایران اضافه کرد: توانمندسازی را در برنامه کاری خود قرار داده ایم تا در سال جهش تولید بتوانیم صنایع نیمه فعال را فعال کنیم و به چرخه تولید بازگردانیم.

کیانی بختیاری گفت: سازمان مدیریت صنعتی ایران در 26 استان با کادرسازی و برنامه ریزی، کار عارضه یابی را به صورت همزمان انجام خواهد داد.

در تلاشیم تا رسوخ فناوری را در صنعت رقم بزنیم

وی اضافه کرد: امسال بسته جهش تولید را نیز پیشنهاد داده ایم که به صورت یک اکوسیستم یا زیست بومی است که سازمان مدیریت صنعتی، ایدرو و شرکتهای دانش بنیان بخش‌های آن هستند و در تلاشیم تا رسوخ فناوری در صنعت را رقم بزنیم و به صورت انتخابی شرکت‌های دانش بنیان دارای قابلیت جهش تولید را مورد حمایت قرار دهیم.

مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی ایران ادامه داد: صنایع کوچک به عنوان پیشران توسعه صنعتی و اقتصادی در همه کشور ها مطرح هستند و 21 مردادماه سالروز حمایت از صنایع کوچک در ایران است و به عنوان روز ملی حمایت از صنایع کوچک نامگذاری شده است.

کیانی بختیاری تصریح کرد: سهولت کسب و کار در صنایع کوچک و متوسط، اشتغال پایدار و زودبازدهی از مزایای صنایع کوچک و متوسط است و لزوم حمایت از این صنایع را می طلبد.

وی اضافه کرد: خاستگاه توسعه فناوری، نوآوری و کارآفرینی در همه کشورهای توسعه یافته از صنایع کوچک شروع می شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-08-12 13:55

افزودن دیدگاه جدید