کد مطلب: 

247725

افزایش 48 درصدی پرداخت تسهیلات به شرکت‌های حوزه صنعت و معدن

مدیرعامل بانک صنعت و معدن از انعقاد تفاهم نامه برای پرداخت 400 میلیارد ریال تسهیلات با نرخ سود 12 درصد به واحدهای صنعتی کوچک و متوسط معرفی شده از سوی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران خبر داد.
افزایش 48 درصدی پرداخت تسهیلات به شرکت‌های حوزه صنعت و معدن

به گزارش سیتنا، حسین مهری در خصوص انعقاد تفاهم نامه بانک صنعت و معدن با سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران افزود: موضوع این تفاهم نامه که امروز امضاء شد، در خصوص پرداخت تسهیلات تلفیقی به طرح ها و واحدهای صنعتی کوچک و متوسط می باشد.

وی ادامه داد: مبلغی از این تسهیلات، آورده سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و 2 برابر این رقم را نیز بانک صنعت و معدن اعتبار می گذارد و در مجموع 400 میلیارد ریال حجم این تفاهم نامه خواهد بود.

مدیرعامل بانک صنعت و معدن با بیان اینکه این تسهیلات در 4 حوزه با معرفی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران پرداخت خواهد شد، تصریح کرد: این تسهیلات در حوزه های ایجاد و توسعه، تکمیل طرح های نیمه تمام و نوسازی واحدهای صنعتی پرداخت خواهد شد.

مهری ادامه داد: نرخ تسهیلات پرداختی 12 درصد است و بانک نیز بررسی های خود را در خصوص توجیه مالی، فنی و اقتصادی طرح انجام خواهد داد.

وی در خصوص برنامه‌های بانک صنعت و معدن برای حمایت از SME ها بیان کرد: امسال با توجه به نامگذاری سال به "جهش تولید" از سوی مقام معظم رهبری، بانک صنعت و معدن برای حمایت جدی تر از این صنایع مصمم تر شده است و اولویت اول این بانک، تامین سرمایه در گردش این واحدها است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-08-12 13:27

افزودن دیدگاه جدید