کد مطلب: 

247723

آغاز بهره برداری شش سامانه خدمات الکترونیکی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران به مناسبت روز ملی حمایت از صنایع کوچک

معاون صنایع کوچک سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: امروز و همزمان با روز ملی حمایت از صنایع کوچک، 6 سامانه خدمات الکترونیکی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران افتتاح شدند.
آغاز بهره برداری شش سامانه خدمات الکترونیکی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران به مناسبت روز ملی حمایت از صنایع کوچک

به گزارش سیتنا، اصغر مصاحب در خصوص خدمات این 6 سامانه توضیح داد: سامانه واگذاری الکترونیکی زمین یکی از این درگاه های ارائه کننده خدمات الکترونیکی است که پیش از این در تعدادی از استانها به صورت آزمایشی مراحل راه اندازی آن طی شده و امروز عملیات بهره برداری رسمی آن اجرا می‌شود.

وی افزود: راه اندازی این سامانه، مراجعه حضوری سرمایه‌گذاران را حذف و آنها می توانند بدون مراجعه حضوری از آخرین اطلاعات و وضعیت واگذاری زمین در شهرک ها و نواحی صنعتی سراسر کشور مطلع شوند.

معاون سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران اعلام کرد: امروز همچنین سامانه میز خدمت الکترونیکی با هدف ارائه همه خدمات سازمان و شهرکهای استانی به صورت الکترونیکی، سامانه کلینیک کسب و کار با اولویت ارائه نیازهای مشاوره‌ای SME ها از طریق سامانه بدون نیاز به مراجعه حضوری و سامانه رفع نیازهای فناورانه با هدف رفع نیازهای فناورانه و تکنولوژیک SME ها به صورت الکترونیک به بهره برداری رسید.

مصاحب ادامه داد: سامانه شناسایی خوشه های کسب و کار با هدف یکپارچه سازی اطلاعات خوشه‌های کسب و کار در سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران راه‌اندازی شده و همچنین شاهد بهره برداری سامانه پذیرش متقاضیان شرکت در دوره های آموزشی انجمن همکاری های بین المللی آلمان (GIZ) بودیم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-08-12 13:21

افزودن دیدگاه جدید