کد مطلب: 

247678

محموله نذر ماسک از طرف شرکت نیان الکترونیک، به بیمارستان سجادیه تربت جام اهدا شد

پویش نذرماسک حرکتی است مردمی که توسط ستاد مردمی پشتیبانی مقابله با کرونا و با ایده اولیه دبیر کارآفرین آن، محمدحسین روشنک راه افتاده است و توسط جمعی از کارآفرینان و فعالین اقتصادی در استان خراسان حمایت و رهبری می شود.
محموله نذر ماسک از طرف شرکت نیان الکترونیک، به بیمارستان سجادیه تربت جام اهدا شد

به گزارش گروه دریافت خبر سیتنا، محمدعلی چمنیان، مدیرارشد شرکت نیان الکترونیک، ضمن حضور درپویش نذر ماسک، محموله ای شامل ده هزار ماسک استاندارد بیمارستانی را به بیمارستان سجادیه تربت جام اهدا کرد. 

دکتر جعفری، رئیس بیمارستان سجادیه در این باره گفت: دانشکده پزشکی و بیمارستان سجادیه تربت جام، بزرگترین بیمارستان منطقه جام، باخزر و ...  می باشد که به دلیل سطح پوشش وسیع در منطقه بیماران زیادی ایرانی و اتباع به این بیمارستان مراجعه می کنند. که با توجه به محرومیت منطقه و درآمد کم بیمارستان، بسیار در تهیه ماسک و دیگر ملزمات دچار مشکل شده ایم.

رئیس بیمارستان سجادیه ضمن ابراز خشنودی از کیفیت ماسک های اهدایی گفت: در حال حاضر ماسک مهمترین عامل پیشگیری از ویروس کرونا است که استفاده از آن برای تمام سطوح کادر بیمارستان، حائز اهمیت است.

وی ادامه داد: در ابتدای شیوع ویروس کمک های مردمی دریافت می کردیم اما از ابتدای سال جدید، این نخستین بار است که به این بیمارستان کمک می شود.

امید است با تداوم این پویش و پیوستن فعالان اقتصادی به آن، زمینه کمک به مقابله با کرونا بیشتر توسعه یابد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-08-11 11:31

افزودن دیدگاه جدید