کد مطلب: 

247641

اظهارنامه مالیاتی امتیاز متقاضیان سرباز فناور را افزایش می‌دهد

طرح تسهیلات سرباز فناور از جمله بسته‌های خدمتی است که معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به فعالان فناور ارائه می‌کند. شاخص‌هایی مانند سابقه بیمه متقاضی، مدرک تحصیلی و فروش شرکت در امتیاز‌بندی مرتبط با این طرح تاثیر گذار هستند. همچنین یکی از شاخص‌های مهم برای برآورد امتیازات متقاضی طرح سرباز فناور، اظهار نامه مالیاتی شرکت است.
اظهارنامه مالیاتی امتیاز متقاضیان سرباز فناور را افزایش می‌دهد

به گزارش سیتنا، بسته خدمتی تسهیلات نظام وظیفه به سه شاخه امریه در شرکت‌های دانش‌بنیان، پروژه جایگزین خدمت در شرکت‌های دانش‌بنیان و پروژه جایگزین خدمت در دستگاه‌های دفاعی و دولتی تقسیم می‌شود. هر ماه نزدیک به 400 درخواست از سوی متقاضیان برخورداری از تسهیلات نظام وظیفه به مرکز شرکت‌ها و موسسات دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری ارسال می‌شود. برای سنجش و انتخاب بهترین گزینه‌های ممکن، یک جدول امتیاز‌بندی در نظر گرفته شده است.

شاخص‌هایی مانند مدرک تحصیلی متقاضی، سابقه بیمه، فعالیت‌های علمی، جوایز و میزان فروش شرکت در میزان امتیازات کسب شده توسط هر متقاضی موثر است. یکی دیگر از شاخص‌های موثر در سنجش درخواست متقاضی، اظهارنامه مالیاتی شرکت دانش‌بنیان است که فرد متقاضی طرح سرباز فناور، در آن مشغول به کار است. اظهار نامه مالیاتی می‌تواند منعکس کننده واقعی بسیاری از فعالیت‌های سالانه یک شرکت باشد.

درخواست متقاضیان امریه سرباز فناور برای اعزام در آبان ماه 1399، بر مبنای اظهارنامه سال 1398 آنها محاسبه می‌شود. تمامی شرکت‌ها و افرادی که مایل به اعمال اظهارنامه مالیاتی سال گذشته شرکت در محاسبه امتیاز خود هستند تا 2 شهریور ماه سال جاری برای ارسال اظهارنامه خود مهلت دارند.

همچنین بنا بر اعلام مرکز شرکت‌ها و موسسات دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، با توجه به لزوم ارسال اطلاعات هر فرد متقاضی به ستاد کل نیروهای مسلح در تاریخ مشخص، به درخواست‌ها و فایل‌های ارسالی بعد از این تاریخ ترتیب اثر داده نمی‌شود. افرادی که در زمان ارسال درخواست خود فارغ التحصیل نمی‌باشند، وارد فرآیند امتیازبندی خواهند شد و در صورت تایید اولیه لازم است برگ سبز خود را در موعد مشخص ارسال کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سامانه reg.daneshbonyan.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-08-10 10:55

افزودن دیدگاه جدید