کد مطلب: 

247638

دسترسی به وب‌سایت‌های تحریم‌کننده IP ایران برای کاربران شاتل موبایل امکان‌پذیر شد

با پیاده‌سازی یک راهکار فنی، محدودیت‌های دسترسی به برخی وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌های خارجی به دلیل تحریم‌ IPهای ایران، برای کاربران سیم کارت های شاتل موبایل از بین رفت.
دسترسی به وب‌سایت‌های تحریم‌کننده IP ایران برای کاربران شاتل موبایل امکان‌پذیر شد

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی شاتل موبایل، مدتی است که به دلیل تحریم‌ها، برخی از شرکت‌های خارجی، دسترسی به خدمات و محصولات خود را برای کسب و کارها و کاربران با IP ایرانی مسدود کرده‌اند. از جمله این شرکت‌ها و خدمات می‌توان به Adobe، Intel، Google Analytics، Google Ads، Oracle، Avast و بسیاری وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌های دیگر اشاره کرد.

شاتل موبایل، اپراتور نسل جدید تلفن همراه با پوشش سراسری 3G و 4G/LTE،  امکانی فراهم کرده است که بدون محدودیت، دسترسی به این وب‌سایت‌ها و خدمات آن‌ها برای کاربرانش امکان‌پذیر خواهد بود. براین اساس، کاربران با استفاده از اینترنت سیم‌کارت شاتل موبایل، قادرند تا بدون نیاز به تنظیمات یا نرم‌افزار خاصی، به این وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها دسترسی داشته باشند.

استفاده از این خدمات برای کاربران سیم‌کارت‌های شاتل موبایل هزینه مضاعفی ندارد.

همواره آخرین فهرست وب‌سایت‌ها و سرویس‌هایی که از طریق این سرویس قابل دسترس هستند، از طریق لینک زیر قابل مشاهده است:

فهرست وب‌سایت‌های تحریمی قابل دسترسی از طریق اینترنت شاتل موبایل

علاقمندان برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص شبکه تلفن همراه شاتل موبایل، می‌توانند به وب‌سایت http://www.shatelmobile.ir مراجعه کنند یا از طریق شماره 09981000000 به صورت 24 ساعته با کارشناسان شاتل موبایل در ارتباط باشند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-08-10 10:31

افزودن دیدگاه جدید