کد مطلب: 

247625

بلای هولناک سر زن جوان در شهرک غرب تهران برای اعتماد در فضای مجازی

زن جوان در شهرک غرب که به یک نفر در فضای مجازی اعتماد کرده بود پس از خریدن داروی لاغری تقلبی بلای هولناکی سرش آمد.
بلای هولناک سر زن جوان در شهرک غرب تهران برای اعتماد در فضای مجازی

به گزارش سیتنا، رئیس پلیس فتا تهران از دستگیری متهمی خبر داد که با تبلیغ و فروش دارو‌های لاغری تقلبی، کاربر فضای مجازی را راهی بیمارستان کرده بود.

سرهنگ داود معظمی گودرزی گفت: چهاردهم تیر ماه خانم ۳۱ ساله ساکن شهرک غرب به پلیس فتا تهران مراجعه و اظهار داشت، در شبکه اجتماعی اینستاگرام با تبلیغ داروی لاغری مواجه و نظرم را جلب کرد و پس از گفتگو با مدیر کانال در نهایت دارو‌های لاغری را سفارش دادم. پس از مصرف دارو بلافاصله دچار بیماری شدید شدم و چند روز در بیمارستان بستری بودم.

رئیس پلیس فتا گفت: بررسی موضوع در دستور کار مهندسان پلیس فتا قرار گرفت و در تحقیقات پلیسی صحت خبر تایید و مشخص شد که فردی در شبکه اجتماعی با ایجاد کانالی در حال فروش و توزیع دارو‌های لاغری می‌باشد.

این مقام انتظامی بااشاره به اینکه هویت و مخفیگاه متهم شناسایی شد، تصریح کرد: نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضائی منعکس و کارآگاهان پلیس فتا موفق شدند در یک عملیات پلیسی متهم را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

وی گفت: متهم در پلیس فتا به جرم ارتکابی اعتراف و در بازجوئی‌های اولیه به نداشتن اطلاعات تخصصی در حرفه پزشکی اقرار و اظهار داشت که مغازه عطاری دارد.

رئیس پلیس فتا اظهار داشت: هرگونه فروش اقلام دارویی در فضای مجازی ممنوع است و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

این مقام سایبری اشاره کرد: کاربران فضای مجازی اقلام دارویی خود را صرفا از داروخانه‌ها و مراکزی که مورد تائید سازمان غذا و دارو است، تهیه کنند تا سلامت خود و خانواده شان با مخاطره نیفتد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2020-08-09 23:35

افزودن دیدگاه جدید