کد مطلب: 

247608

زیرساخت‌های تحلیل داده‌های حمل‌ونقل توسعه می‌یابد

تحلیل داده‌های حمل‌ونقل در کشور ضرورتی است که بازیگران این عرصه را دور هم جمع کرده تا راهی برای توسعه زیرساخت‌های آن بیابند. داده‌هایی که در اختیار متخصصان و مدیران قرار می‌گیرد تا بتوانند بر مبنای آن تصمیم‌گیری درست و مطمئنی داشته باشند.
زیرساخت‌های تحلیل داده‌های حمل‌ونقل توسعه می‌یابد

به گزارش سیتنا، ستاد توسعه فناوری‌های فضایی و حمل‌ونقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با هدف توسعه بخش حمل‌ونقل در کشور، «وبینار تخصصی ارائه راه‌کارهای توسعه زیرساخت‌های تحلیل داده‌های حمل‌ونقل» را با حضور کارشناسان و صاحب‌نظران این حوزه 21 مردادماه سال جاری برگزار می‌کند.

محورهای اصلی این وبینار شامل «بررسی الزامات مراکز کلان‌داده حمل‌ونقل»، «بررسی زیرساخت‌های مورد نیاز برای توسعه پلتفرم تحلیل داده‌های حمل‌ونقل»، «برنامه‌ریزی برای ایجاد بسترهای مناسب راه‌اندازی مرکز کلان‌داده حمل‌ونقل و پلتفرم تحلیل داده‌های حمل‌ونقل» و «تشکیل کمیته تخصصی تحلیل داده‌های حمل‌ونقل» می‌شود.

حمل‌و‌نقل در پیشرفت و رفاه جوامع امروزی نقشی حیاتی و تاثیرگذار دارد تا جایی که از آن به عنوان کلید توسعه امور اقتصادی یاد می‌شود. داشتن حمل‌ونقلی سریع، ایمن و مطمئن یکی از اساسی‌ترین موضوعات مورد توجه دولت‌ها است. به همین دلیل هر سال بخشی برگی از بودجه‌های دولی به این امر مهم و شاخه‌های مربوط به آن اختصاص می‌یابد.

برگزاری چنین رویدادهایی در سرعت دادن به این اتفاقات مهم در کشور تاثیرگذار است به همین دلیل این وبینار تخصصی با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و با حضور بازیگران کلیدی این حوزه برگزار می‌شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-08-09 13:07

افزودن دیدگاه جدید