کد مطلب: 

247586

تحت تاثیر کرونا؛ عرضه‌ی گوشی‌های «آیفون ۱۲» به تعویق افتا‌د

پس از انتشار شایعات مختلفی درباره‌ی احتمال به تعویق افتادن عرضه‌ی گوشی‌های «آیفون ۱۲»، شرکت «اپل» سرانجام این موضوع را به صورت ضمنی تأیید کرد.
تحت تاثیر کرونا؛ عرضه‌ی گوشی‌های «آیفون ۱۲» به تعویق افتا‌د

به گزارش سیتنا به نقل از بی‌جی‌آر، اپل به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا، قادر نیست گوشی‌های همراه جدید خود را در زمان پیش‌بینی‌ شده، در اختیار مشتریان قرار دهد.

در گذشته شرکت اپل معمولا در هفته دوم ماه سپتامبر از گوشی‌های همراه تازه خود رونمایی می‌کرد و همزمان پیش‌فروش این محصولات آغاز می‌شد. خریداران، پس از مدت کوتاهی آیفون‌های خود را همزمان با عرضه این گوشی‌های همراه در فروشگاه‌ها، دریافت می‌کردند.

در هفته‌های اخیر برخی از نشریات و سایت‌های فناوری، از احتمال عرضه برخی مدل‌های «آیفون ۱۲» در ماه سپتامبر خبر دادند و یادآور شدند که فروش سایر مدل‌ها با تأخیر صورت می‌گیرد.

لوکا مائیستری، مدیر ارشد مالی شرکت اپل، اخیرا طی سخنانی، بدون اشاره به مستقیم به آیفون ۱۲ گفت که عرضه محصول جدید این شرکت چند هفته‌ای به تعویق افتاده است.

لوکا مائیستری از ارائه توضیحات بیشتری درباره تاریخ دقیق، یا نام این محصول خودداری کرد.

هنوز مشخص نیست شرکت اپل چه زمانی از «آیفون ۱۲» رونمایی می‌کند و حتی امکان دارد این مراسم در اواسط ماه سپتامبر برگزار شود.

عرضه دیرهنگام گوشی همراه اپل پدیده تازه ای نیست و درگذشته هم اتفاق افتاده است. این شرکت «آیفون اکس» را در نوامبر ۲۰۱۷ و «آیفون اکس آر» را در اکتبر ۲۰۱۸ برای فروش عرضه کرد.

این در حالی است که این گوشی‌ها نیز در اواسط ماه سپتامبر و همراه با سایر محصولات مرتبط با آن در مراسم ویژه‌ای رونمایی شده بودند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2020-08-08 21:48

افزودن دیدگاه جدید