کد مطلب: 

247570

عکسی که محمدرضا گلزار از خودش و ماه‌چهره خلیلی منتشر کرد

محمدرضا گلزار که در «چشمان سیاه»، هم‌بازی ماه‌چهره خلیلی بوده است، عکسی از این فیلم را در صفحه اینستاگرامی‌اش به اشتراک گذاشت.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ماه‌چهره خلیلی پس از بازگشت به ایران در ۱۹ سال پیش، برای نخستین بار در فیلم «چشمان سیاه» به کارگردانی ایرج قادری بازی کرد. او در این فیلم، نقش مقابل محمدرضا گلزار را برعهده داشت. «چشمان سیاه» که در سال ۱۳۸۱ ساخته شد، داستانِ

به گزارش سرویس وبگردی سیتنا، ماه‌چهره خلیلی پس از بازگشت به ایران در ۱۹ سال پیش، برای نخستین بار در فیلم «چشمان سیاه» به کارگردانی ایرج قادری بازی کرد. او در این فیلم، نقش مقابل محمدرضا گلزار را برعهده داشت.

«چشمان سیاه» که در سال ۱۳۸۱ ساخته شد، داستانِ غزل و سورنا است که در یک دانشکده تحصیل می‌کنند و هر دو شاعرند. غزل به دلیل ناراحتی چشمی از تحصیل در دانشگاه انصراف می‌دهد و بعد از مدتی، بینایی‌اش را از دست می‌دهد. سورنا که نگران سرنوشت غزل شده است، به سراغ او می‌رود تا در درس‌های دانشگاهی کمکش کند و به تدریج بین آن‌ها علاقه‌ای ناگفته به وجود می‌آید و...

محمدرضا گلزار در پستی اینستاگرامی که به مناسبت درگذشت ماه‌چهره خلیلی منتشر کرده، عکسی از این فیلم را به اشتراک گذاشته است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2020-08-08 10:47

افزودن دیدگاه جدید