کد مطلب: 

247536

هدیه‌ی مخابرات به مناسبت عید غدیر خم؛ مصرف اینترنت و تماس تلفن ثابت به ثابت رایگان

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران خبر داد: تماس‌ تلفن ثابت به ثابت درون شبکه‌ای شرکت مخابرات ایران از ساعت ۲۴ روز جمعه مورخ ۱۷ مرداد تا ساعت ۲۴ روز شنبه مورخ ۱۸ مرداد رایگان و همچنین مصرف اینترنت مشتریان خدمات باند پهن بر روی تمامی بسترهای ارتباطی ADSL ، VDSL و FTTH در همین بازه زمانی تا سقف ۱۰ گیگا بایت رایگان است.
هدیه‌ی شرکت مخابرات به مناسبت عید سعید غدیر خم؛ مصرف اینترنت و تماس تلفن ثابت به ثابت درون شبکه‌ای رایگان برای تمامی مشترکین

به گزارش سیتنا، مهندس سیدمجید صدری در اینستاگرامش نوشت:

‌پیامبر اکرم(ص) ؛
روزی که دست ولایت علی(ع) بالا رفت، برترین عید امت من است و اگر مردم ارزش این روز را می‌دانستند، نعمت‌های خدا به ایشان از حد خارج می‌شد.

عیدانه امسال ما برای مشترکین عزیز به مناسبت عید سعید غدیر خم، مصرف اینترنت و تماس تلفن ثابت به ثابت درون شبکه‌ای رایگان برای تمامی مشترکین فعال شرکت مخابرات است.

به بهانه این روز بزرگ و گرامی‌داشت ولایت مولا علی(ع) تماس‌ تلفن ثابت به ثابت درون شبکه‌ای شرکت مخابرات ایران از ساعت ۲۴ روز جمعه مورخ ۱۷ مرداد تا ساعت ۲۴ روز شنبه مورخ ۱۸ مرداد رایگان و همچنین مصرف اینترنت مشتریان خدمات باند پهن بر روی تمامی بسترهای ارتباطی ADSL ، VDSL و FTTH در همین بازه زمانی تا سقف ۱۰ گیگا بایت رایگان است.

البته این هدیه شامل مشتریانی است که در حال حاضر سرویس فعال اینترنت مخابرات دارند و مکالمه تلفن‌های ثابت به ثابت نیز اعم از درون استانی و بین استانی را شامل می‌شود و تماس از تلفن ثابت به همراه (همراه اول، ایرانسل و رایتل) شامل این طرح نمی‌شود.

به مدد حضرت امیرالمومنین علی(ع)، هر کدام قدمی برمی‌داریم و حال خوب را به یکدیگر هدیه می‌دهیم و ولایت مولا(ع) و غدیر را بیشتر و بهتر زنده نگه می‌داریم. ان‌شاءالله.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2020-08-06 15:37

افزودن دیدگاه جدید