کد مطلب: 

247534

ارائه‌ی نسل نوین خدمات بانکداری اینترنتی با سامانه‌ی «بام ملی»

سامانه بام ملی نسل جدید سامانه بانکداری اینترنتی بانک ملی است که با امکاناتی نوین، به مشتریان بانک ملی سرویس ارائه می‌دهد. این سامانه، در سه حوزه‌ی کلان بانکداری شخصی، بانکداری شرکتی و بانکداری سازمانی بر پایه سیاست‌های کلان بانک ملی ایران به مشتریان سرویس‌ ها و خدمات نوآورانه ارائه می‌ دهد.
ارائه‌ی نسل نوین خدمات بانکداری اینترنتی با سامانه‌ی «بام ملی»

به گزارش سیتنا، بانک ملی ایران به عنوان یکی از پرسابقه‌ترین و قدیمی ترین بانک های ایرانی، اپلیکیشن موبایل همراه بام ملی را ابزاری برای ارائه‌ی خدمات نوین بانکی قرار داده و امکانات بسیار مفیدی را در آن گنجانده است که از امنیت بالایی برخوردار است.

سامانه بام ملی نسل جدید سامانه بانکداری اینترنتی بانک ملی است که با امکاناتی نوین، به مشتریان بانک ملی سرویس ارائه می‌دهد. این سامانه، در سه حوزه‌ی کلان بانکداری شخصی، بانکداری شرکتی و بانکداری سازمانی بر پایه سیاست‌های کلان بانک ملی ایران به مشتریان سرویس‌ ها و خدمات نوآورانه ارائه می‌ دهد.

همراه بام بخش گسترده‌ای از خدمات سامانه بام ملی را به شکلی فشرده و در قالب اپلیکیشنی خوش ساخت به پلتفرم های iOS و اندروید آورده است؛ این یعنی برای فعالیت در محیط اپلیکیشن، شما مستقیما به پروتکل های امن (SSL) بانک ملی متصل می‌شوید که امکان نفوذ به آن بسیار پایین و تقریبا غیر ممکن است.

ورود با یوزرنیم و پسورد و پروتکل های امن به قدر کافی ضامن امنیت شما هستند، اما بانک ملی برای آسودگی بیشتر خیال شما «رمز یکبار مصرف پیامکی» را هم به عنوان یک سد محافظتی دیگر برای ورود به اپلیکیشن در نظر گرفته است، بنابراین هر بار که بخواهید وارد حساب بانکی تان شوید، ضمن وارد کردن مشخصات کاربری حتما باید از اپلیکیشن بخواهید که به شماره تلفن تان رمز یکبار مصرف پیامک کند.

تقریبا تمام کارهایی که در سامانه اینترنتی بام بانک قادر به انجامش هستید را هم می توانید در اپلیکیشن همراه بام انجام دهید.

یکی از مزیت های بسیار خوب همراه بام این است که تراکنش ها را روی چارت به نمایش می گذارد. حضور چنین خصوصیتی در همراه بام باعث می شود که بتوان روی آن به عنوان یک ابزار مدیریت مالی خوب حساب باز کرد.

انتقال پول یکی از مفیدترین قابلیت های سامانه بام است که می توانید پول را مستقیما به شماره حساب یا شبای طرف حساب هایتان بفرستید، یا کار را به شکل کارت به کارت پیش ببرید.

همراه بام اطلاعات افرادی که با آن ها تراکنش داشته اید را در خود ذخیره می کند تا در مراجعات بعدی، به راحتی با فشردن آیکن آبی رنگ مخاطبین آن ها را پیدا کرده و زحمت نوشتن دستی شماره حساب یا کارت را از دوش تان بردارید. همچنین تشخیص هوشمند نوع انتقال پول ( ساتنا، پایا و ... ) را هم باید یکی از خصوصیات خوب همراه بام توصیف کنیم.

پس از انجام هر تراکنش، موفقیت آمیز بودن یا نبودن آن در بخشی به نام تأیید انتقال پول به اطلاع تان می رسد، هر چند بعدا در منوی «صورتحساب» هم می توانید به ریز جزئیات هر تراکنش دسترسی داشته باشید.

همچنین می توانید تمام قبض های آب و برق و گاز و تلفن را می توانید با وارد کردن شناسه قبض به طور دستی، یا اسکن بارکد آن ها از طریق بارکدخوان درون برنامه ای اپلیکیشن در کسری از ثانیه پرداخت کنید و رسیدتان را تحویل بگیرید.

همراه بام در خصوص مبادلات چکی، خدماتی مثل امکان تعیین مبلغ چک و امکان استعلام وضعیت برگه چک را در اختیارتان قرار می دهد. به لطف این دو می توانید نسبت به تعیین و ثبت مبلغ چک صادره خود اقدام کرده و از آخرین وضعیت آن در سیستم بانکی کشور (پاس شده یا برگشت خورده) مطلع گردید.

بانک ملی هر سال به جمع بزرگی از مشتریانش وام و تسهیلات اعطا می کند. با اپلیکیشن همراه بام همچنین می توانید اقساط این تسهیلات را هم پرداخت کنید، و وضعیت قسط های بعدی خود در ماه های آینده را نیز مورد بررسی قرار بدهید.

با همراه بام در هر لحظه می توانید مبلغ باقی مانده در کارت تان را چک کنید و اگر به سرقت رفت یا آن را گم کردید هم از طریق اپلیکیشن و بدون مراجعه حضوری به بانک آن را مسدود نمایید.

برای مسدودسازی کارت وارد کردن رمز دوم کفایت می کند، اما برای فعالسازی مجدد حتما می بایست با مدرک شناسایی خود به یکی از شعب بانک ملی مراجعه کنید.

امکان خرید شارژ سیم کارت یکی دیگر از خدماتی است که می توانید از طریق همراه بام ملی انجام دهید.

در نهایت می‌توان گفت که طراحی‌های سامانه بام طوری انجام شده است که مشتری به محض مراجعه به درگاه الکترونیک و در زمانی کوتاه نیازمندی‌های اصلی خود را مشاهده و برطرف می‌کند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2020-08-06 14:19

افزودن دیدگاه جدید