کد مطلب: 

247504

در میدان فراهم کردن زیرساخت‌های ارتباطی از زمان شیوع کرونا سربلند بوده‌اید

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، به مناسبت سالگرد تأسیس شرکت ارتباطات زیرساخت خطاب به کارکنان این شرکت با اشاره به مهیاکردن زیرساخت‌ها جهت تسهیل ارتباطات تأکید کرد: «از شیوع این ویروس منحوس در این میدان سربلند بوده‌اید.»
در میدان فراهم کردن زیرساخت‌های ارتباطی از زمان شیوع کرونا سربلند بوده‌اید

به گزارش سیتنا، حمید فتاحی، رئیس هیات‌ مدیره و مدیرعامل شرکت به مناسبت ۱۴ مرداد، سالگرد تأسیس شرکت ارتباطات زیرساخت پیامی صادر کرد.
متن کامل پیام به این شرح است: فرارسیدن ۱۴ مردادماه سالروز تأسیس شرکت ارتباطات زیرساخت فرصت مغتنمی است برای قدرشناسی از همه همکاران پرتلاش و خستگی‌ناپذیر شرکت اعم از مدیران و کارکنان بخش‌های مختلف و نیز از همه‌کسانی که برای توسعه زیرساخت‌های ارتباطی ماندگار و پایدار در کشور تلاش می‌کنند.
شیوع ویروس کرونا از سویی تهدیدها و پیامدهای تلخ و ناگواری به همراه داشته است و از سوی دیگر موجب گرایش چند برابری کاربران به فضای مجازی و خدمات الکترونیکی گردیده است ازاین‌رو مهیا نمودن زیرساخت‌های ارتباطی جهت تسهیل امور اقتصادی، آموزشی، اجتماعی و... مردم شریف کشورمان تلاش دوچندان شما همکاران عزیز را به همراه داشته و با لطف الهی در ۶ ماه گذشته از شیوع این ویروس منحوس در این میدان سربلند بوده‌اید.
در پایان اینجانب با گرامیداشت ۱۴ مرداد سالروز تأسیس شرکت ارتباطات زیرساخت و قدردانی از اقدامات ارزشمند همه همکاران در عرصه توسعه ارتباطات، از خداوند بلندمرتبه برای تمامی عزیزان توفیقات روزافزون آرزو می‌کنم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2020-08-05 14:26

افزودن دیدگاه جدید