کد مطلب: 

247490

انتشار تصاویر دختر جوان به قصد تفریح و سرگرمی

رئیس پلیس فتا استان کرمان گفت: مردی که به قصد تفریح و سرگرمی قصد برهم زدن آرامش یک خانواده را در فضای مجازی داشت، شناسایی و دستگیر شد.
انتشار تصاویر دختر جوان به قصد تفریح و سرگرمی

به گزارش سیتنا از پایگاه اطلاع‌ رسانی پلیس فتا، سرهنگ امین یادگارنژاد رئیس پلیس فتا استان کرمان در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی شکایت مردی مبنی بر اینکه مدتی است شخصی‌، اقدام به ایجاد مزاحمت برای دخترش کرده، موضوع به طور ویژه در دستور کار این پلیس قرار گرفت. 

رئیس پلیس فتا استان کرمان افزود: شاکی در اظهاراتش عنوان داشت این شخص با دسترسی به تصاویر پروفایل دخترم در شبکه های اجتماعی، پس از ویرایش آن‌ها اقدام به انتشار این تصاویر در فضای مجازی کرده است.

وی ادامه داد: با انجام تحقیقات علمی، پلیسی و با بررسی‌های به عمل آمده متهم مورد شناسایی قرار گرفت و پس از دستگیری به این پلیس انتقال داده شد. 

این مقام مسئول گفت: متهم در ابتدا منکر هر گونه بزه ارتکابی شد ولیکن با وجود ادله کافی در بازجویی ها، با اقرار به جرم خود، هدفش را  تفریح‌ و سرگرمی عنوان کرد.

سرهنگ یادگارنژاد به کلیه کاربران فضای مجازی توصیه کرد: به هردرخواست ارتباط در فضای مجازی پاسخ مثبت ندهید چرا که شناخت شما از دوستان آنلاین محدود به اطلاعاتی است که از سوی او در فضای مجازی به شما ارایه شده است.

این مقام انتظامی ادامه داد: به هیچ عنوان با کسانی که در فضای مجازی دوست شده‌اید قرار ملاقات حضوری نگذارید، مگر اینکه هویت واقعی او برای شما احراز و والدین شما در جریان باشند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: سایت پلیس فتا به آدرس الکترونیکی www.cyberpolice.ir آماده دریافت گزارش های مردمی بوده و همچنین کاربران گرامی می‌توانند آخرین اخبار حوادث و رویدادهای سایبری را از این سایت دریافت کنند وشماره تماس ۲۴۶۰۳ ۲۱۸ ۰۳۴ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات شهروندان در سراسر استان است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2020-08-05 08:43

افزودن دیدگاه جدید