کد مطلب: 

247469

الزام واردکنندگان لاستیک به ثبت قیمت در سامانه 124

سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در اطلاعیه ای اعلام کرد: از این پس واردکنندگان انواع لاستیک سبک و سنگین قبل از عرضه به بازار باید قیمت تمامی محصولات‌ را در سامانه ۱۲۴ ثبت کنند.
الزام واردکنندگان لاستیک به ثبت قیمت در سامانه 124

به گزارش سیتنا، در این اطلاعیه آمده است: با توجه به ضرورت اعلام قیمت انواع تایرهای وارداتی شرکتهای واردکننده تایر در سامانه www.124.ir و در راستای کنترل، نظارت و مدیریت بازار عرضه این محصولات و جلوگیری از سو استفاده برخی افراد فرصت طلب ، ضمن تاکید بر لزوم رعایت ضوابط قیمتگذاری کالاهای وارداتی هیات تعیین و تثبیت قیمتها و سود مجاز مندرج در پورتال این سازمان به نشانی CPPO.mimt.gov.ir، تمامی واردکنندگان انواع تایر، موظف هستند قیمت مصرف کننده محصولات خود را در سامانه 124 بارگذاری نمایند.

همچنین تأکید شده است: از آنجایی که انواع لاستیک خودرو اعم از سنگین و سبک در زمره کالاهای اولویت دار و مشمول قوانین تعزیری شامل احتکار، گرانفروشی، اختفاء، امتناع از عرضه کالا و .... قرار داشته ، لذا در صورت مواجهه ناظران و بازرسان با تخلفات مزبور، مطابق با قانون و مقررات جاری مراتب قابل پیگرد و برخورد قانونی توسط دستگاههای نظارتی است.

در پایان یادآور شد: ستاد خبری این سازمان با شماره ۱۲۴ در سراسر کشور آمادگی دارد تا ضمن دریافت گزارش‌ها، شکایات و پیشنهادهای مردمی نسبت به رسیدگی به آنها در کوتاه‌ترین زمان ممکن اقدام کند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-08-04 09:48

افزودن دیدگاه جدید