کد مطلب: 

247463
دهنوی در تشریح جلسه‌ی فراکسیون اقتصاد دانش‌بنیان با رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی:

مجلس در حال تدوین طرحی برای رفع موانع تحقق اقتصاد دانش‌بنیان است/ منابع شبکه‌ی بانکی کشور را هرچه بیشتر به سمت اقتصاد دانش بنیان سوق می‌دهیم

رئیس فراکسیون اقتصاد دانش بنیان مجلس در تشریح نشست اخیر این فراکسیون گفت: برخی موانع قانونی سر راه تحقق اقتصاد دانش بنیان وجود دارد که با شناسایی آن، قصد داریم هرچه سریع‌تر این مشکلات را برطرف کنیم.
مجلس در حال تدوین طرحی برای رفع موانع تحقق اقتصاد دانش‌بنیان است/ منابع شبکه‌ی بانکی کشور را هرچه بیشتر به سمت اقتصاد دانش بنیان سوق می‌دهیم

به گزارش سیتنا، سیدمحسن دهنوی در تشریح نشست فراکسیون اقتصاد دانش بنیان که با حضور علی وحدت رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد، گفت: این دومین نشست فراکسیون بود که با حضور نمایندگان مجلس از جمله روح الله متفکرآزاد، سیدناصر موسوی لارگانی، اقبال شاکری، دشتی، رضاخواه، روح الله عباسپور، مصطفی طاهری و با محوریت صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در ادامه درباره تصمیمات مجلس برای ایجاد جهش در حوزه اقتصاد دانش بنیان با همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی، اظهار داشت: موانع قانونی که امروز سر راه تحقق اقتصاد دانش بنیان وجود دارد احصاء شده و صندوق به آنها کمک خواهد کرد.

وی افزود: همچنین مقرر شد فراکسیون با همکاری نمایندگان مجلس طرحی را ارائه کند تا هرچه سریع تر موانع موجود در مسیر تحقق اقتصاد دانش بنیان برطرف شود.

دهنوی در ادامه با اشاره به نحوه تأمین مالی شرکت های دانش بنیان عنوان کرد: قرار شد با استفاده از ظرفیت بانکی و همکاری مجلس، منابع شبکه بانکی کشور را هرچه بیشتر به سمت اقتصاد دانش بنیان سوق دهیم.

رئیس فراکسیون اقتصاد دانش بنیان مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به اهمیت توسعه فعالیت های صندوق نوآوری و شکوفایی در استان ها، خاطرنشان کرد: فراکسیون اقتصاد دانش بنیان از صندوق نوآوری و شکوفایی خواست تا توسعه در حوزه استانی را با تمرکز بیشتر بر شهرستان ها و مناطق کمتر توسعه یافته صورت دهد که صندوق نیز در این زمینه اعلام آمادگی کرد.

پایان پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2020-08-04 08:25

افزودن دیدگاه جدید