کد مطلب: 

247438

هوشمندسازی به کمک حمل بار و کالا می‌آید

رویدادی تخصصی به دنبال تحقق راه‌کارهای توسعه حمل‌ونقل هوشمند بار و کالا است. این وبینار با حضور همه بازیگران این حوزه 14 مردادماه سال جاری برگزار می‌شود.
هوشمندسازی به کمک حمل بار و کالا می‌آید

به گزارش سیتنا به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری، در حال حاضر زیرساخت‌های توسعه‌ پایدار در همه ابعاد مدیریت شهری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار شده است. حمل ‌و نقل کالا به‌صورت مستقیم با زندگی شهروندان در ارتباط است، بنابراین سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی در این حوزه به‌ عنوان یکی از جریان‌های اصلی جابجایی در سطح یک شهر، باید بر پایه توسعه پایدار صورت گیرد.

همین ضرورت‌ها هم ستاد توسعه فناوری‌های فضایی و حمل‌ونقل هوشمند معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به برگزاری نخستین وبینار راه‌کارهای توسعه حمل‌ونقل هوشمند بار و کالا ترغیب کرد. این رویداد فناورانه با حضور نمایندگانی از سازمان راه‌داری و حمل‌ونقل جاده‌ای، شهرداری‌های تهران، اصفهان و مشهد، شرکت‌ها و استارتاپ‌های فعال حوزه حمل‌ونقل هوشمند بار برگزار می‌شود.

محورهای اصلی این وبینار تخصصی «بررسی اقدامات سازمان راه‌داری و حمل‌ونقل جاده‌ای و شهرداری‌ها»، «بررسی فعالیت استارتاپ‌های فعال حوزه سامانه‌های هوشمند حمل‌ونقل بار و کالا»، «بررسی راه‌کارهای افزایش بهره‌وری و بهبود کیفیت حمل‌ونقل بار و کالا از بستر هوشمندسازی» و «معضلات پیش روی توسعه هوسمند بار و کالا در بخش درون‌شهری و برون‌شهری» است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-08-03 13:39

افزودن دیدگاه جدید