کد مطلب: 

247422

فراخوان صندوق نوآوری برای شناسایی طرح‌ها و استارت‌آپ‌های سرمایه‌پذیر حوزه سلامت دیجیتال

استارت آپ‌ها و شرکت‌های دانش بنیان حوزه سلامت دیجیتال برای جذب منابع مالی جسورانه(خطرپذیر) می‌توانند تا یکشنبه 19 مرداد ماه جاری تقاضای خود را از طریق تکمیل کاربرگ منتشر شده و ارسال به آدرس demoday@inif.ir ثبت کنند.
فراخوان صندوق نوآوری برای شناسایی طرح‌ها و استارت‌آپ‌های سرمایه‌پذیر حوزه سلامت دیجیتال

به گزارش سیتنا، رویداد «دوشنبه‌های استارت‌آپی» حوزه سلامت دیجیتال سوم شهریور ماه برگزار خواهد شد. بر این اساس استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های دانش بنیان این حوزه که علاقمند به جذب سرمایه‌گذار هستند می‌توانند تا یکشنبه 19 مرداد تقاضای خود را از طریق تکمیل کاربرگ منتشر شده اعلام و کاربرگ تکمیلی را به آدرس ایمیل demoday@inif.ir ارسال کنند.

بر اساس این گزارش، جذب استارت‌آپ یا طرح سرمایه‌پذیر حوزه سلامت دیجیتال از طریق این فراخوان امکانپذیر است و با توجه به ظرفیت محدود برای حضور، اولویت با کسانی است که زودتر کاربرگ تکمیل شده را ارسال کنند.

لازم به ذکر است صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری از سال 1398 در راستای ماموریت خود مبنی بر تامین مالی توسعه فناوری و به ویژه فناوری‌های پیشرفته و اولویت‌دار، در قالب برنامه «هم‌سرمایه‌گذاری» با صندوق‌های پژوهش و فناوری، سرمایه‌گذاری جسورانه در استارت‌‌آپ‌ها و طر‌ح‌های سرمایه‌پذیر را آغاز کرده است. در برنامه هم‌سرمایه‌گذاری، استارت‌آپ‌ها و دارندگان طرح‌های سرمایه‌پذیر، طرح و مدل کسب‌وکار خود را به عاملان سرمایه‌گذاری صندوق نوآوری و شکوفایی معرفی می‌کنند. در صورتی که یکی از عاملان سرمایه‌گذاری صندوق نوآوری و شکوفایی، پس از ارزیابی و تایید طرح و مدل کسب‌وکار، تصمیم به سرمایه‌گذاری جسورانه روی آن طرح بگیرد، صندوق نوآوری و شکوفایی تا 80 درصد سرمایه جسورانه مورد نیاز آن استارت‌آپ یا طرح سرمایه‌پذیر را تامین می‌کند.

هر دوشنبه استارت‌آپی، یک موضوع یا محور خاص دارد و تلاش می‌شود که هر دوشنبه، تنها استارت‌آپ‌ها و طرح‌های همان حوزه معرفی شوند. سرکار خانم صلح‌خواه (42170623) به عنوان مسئول برگزاری «دوشنبه‌های استارت‌آپی»، در روزها و ساعات اداری پاسخگوی سوالات درباره این رویداد خواهد بود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-08-03 10:20

افزودن دیدگاه جدید