کد مطلب: 

247413

فریب دختر نوجوان در فضای مجازی

رئیس پلیس فتا اصفهان از شناسایی و دستگیری فردی که با فریب دختری 17 ساله‌ای در فضای مجازی پس از دریافت تصاویر شخصی و خصوصی‌اش، وی را تهدید به انتشار آن‌ها می‌ کرد، خبر داد.
فریب دختر نوجوان در فضای مجازی

به گزارش سیتنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا، سرهنگ مرتضوی رئیس پلیس فتا اصفهان در تشریح این خبر گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه دختر نوجوانش درفضای مجازی مورد تهدید فرد ناشناسی قرار گرفته بررسی موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

این مقام مسئول عنوان داشت: شاکی مدعی است دخترش در فضای مجازی با فردی غریبه ارتباط برقرار می‌کند و متاسفانه پس از فریب خوردن عکس‌های شخصی و خصوصی خود را در اختیار او قرار می‌دهد اما مشاهده می‌کند آن شخص پس از مدتی تغییر رفتار داده و او را تهدید به انتشار آن تصاویر در فضای مجازی می‌کند.

سرهنگ مرتضوی اضافه کرد: با انجام اقدامات فنی و تخصصی متهم که قصد سوءاستفاده از شاکی را داشت شناسایی و دستگیر شد.

وی افزود: در تحقیقات صورت گرفته از متهم پس از اعتراف صریح به بزه انتسابی مشخص شد وی افراد زیادی را با این شگرد فریب داده و اطلاعات خصوصی آن‌ها را دریافت کرده است.

سرهنگ مرتضوی اظهار داشت: به کاربران شبکه‌های اجتماعی توصیه می‌ شود در این فضا به هیچ عنوان به افراد غریبه اعتماد نکرده و با آن‌ها ارتباط برقرار نکنید و همچنین مراقب تصاویر شخصی و خصوصی خود باشید.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2020-08-03 08:07

افزودن دیدگاه جدید