کد مطلب: 

246999

پشت پرده حذف عکس علی کریمی توسط دانشگر!

محمد دانشگر مدافع استقلال چند روز قبل از دیدار تیمش مقابل نساجی از سوی فرهاد مجیدی از تمرین اخراج شد.
پشت پرده حذف عکس علی کریمی توسط دانشگر!

به گزارش سیتنا، در تمرین درون گروهی استقلال پیش از بازی با نساجی اتفاقی رخ داد که منجر به احضار محمد دانشگر مدافع آبی ها به کمیته انضباطی و حذف نام او از لیست استقلال شد.

گویا در جریان بازی درون گروهی دانشگر چندبار پستش را ترک می کند و جلو می رود تا شانس خود را برای گلزنی امتحان کند که با تذکر تند وریا غفوری کاپیتان تیم مواجه می شود. از آنجایی که لحن کاپیتان تند بوده دانشگر عصبانی شده و یکراست زمین تمرین را ترک می کند و به خانه می رود!

اما او پس از این اتفاق در اینستاگرام عکس تیمی استقلال را با حذف عکس علی کریمی منتشر کرد و عده ای گمان کردند درگیری لفظی او با هافبک آبی ها بوده است در حالی که تذکر وریا باعث ناراحتی دانشگر شده بود. اما چرا او عکس علی کریمی را از عکس تیمی حذف کرده است؟

گویا موقع خروج دانشگر از زمین پس از بگومگو با کاپیتان، علی کریمی در حمایت از وریا غفوری و انتقاد از رفتار دانشگر به او کنایه می زند و نتیجه این رفتار حذف عکس هافبک استقلال از عکس تیمی توسط مدافع جنوبی می شود! گفتنی است علی کریمی دوست نزدیک و صمیمی وریا غفوری است و روابط خانوادگی دارند و شاید از نظرخودش طبیعی است که از اقدام غفوری حمایت کند اما این مسئله باعث رنجش دیگر هم تیمی او شده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2020-07-24 18:33

افزودن دیدگاه جدید