کد مطلب: 

246786

حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی از حضور 20 شرکت دانش بنیان در نمایشگاه جیتکس 2020

صندوق نوآوری و شکوفایی از حضور شرکت‌ها و شتاب دهنده‌های دانش بنیان در چهلمین دوره نمایشگاه جیتکس بخش FUTURE STARS که از 6 تا 9 آذر ماه سال جاری در دبی برگزار می‌شود حمایت می‌کند.
حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی از حضور 20 شرکت دانش بنیان در نمایشگاه جیتکس 2020

به گزارش سیتنا، نمایندگان جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه جیتکس 2020 با همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزیده می‌شوند.

در این راستا صندوق نوآوری و شکوفایی 20 تیم منتخب آموزش دیده و دارای ارائه انگلیسی را برای اعزام به نمایشگاه جیتکس بخش ستاره‌های آینده یا FUTURE STARS آماده می‌کند. همچنین برای تامین مالی این پروژه نیز کریدور صادرات و ستاد اقتصاد دیجیتال به عنوان حامی اضافه شده‌اند و با صندوق نوآوری همکاری خواهند کرد.

بر اساس این گزارش نمایشگاه جیتکس 2020 در آذر ماه سال جاری در حوزه‌های تجارت الکترونیک، سلامت، شهر هوشمند، سفر و گردشگری، بلاک چین، آموزش، حمل و نقل، نرم‌افزار و رسانه‌های دیجیتال و اجتماعی برگزار می‌شود.

صندوق نوآوری و شکوفایی برای افزایش بازدهی حضور شرکت‌ها در نمایشگاه و توسعه صادرات محصولات دانش بنیان از سه ماه قبل روند آماده‌سازی تیم‌های منتخب را آغاز کرده است.

روند آماده‌سازی به این شکل است که شرکت‌های دانش بنیان یا عضو در شتاب‌دهنده دانش بنیان می‌توانند برای ثبت‌نام تا 8 مرداد ماه از طریق سامانه غزال اقدام کنند. بعد از این زمان شرکت‌ها از منظر دارا بودن محصول نهایی تولید شده، پتانسیل صادرات و دانش بنیان بودن ارزیابی می‌شوند. بعد از احراز شرایط لازم وارد کمپ آموزشی شده و برای تهیه فایل‌های صادراتی آموزش می‌بینند. همچنین برای انجام تعاملات بین‌المللی، آشنایی با قوانین و ضوابط بین‌المللی به مدت یک ماه در کارگاه‌های مرتبط شرکت می‌کنند. در این مدت بروشور، کاتالوگ و کلیپ تبلیغاتی آنها نیز به زبان انگلیسی تهیه می‌شود.

این گزارش می‌افزاید از آنجایی‌که تا 15 شهریور تیم‌های منتخب باید انتخاب و نهایی شوند در قالب یک «دمو دی» همه تیم‌ها توسط کمیته پذیرش ارزیابی می‌شوند. این کمیته متشکل از نمایندگانی از صندوق نوآوری و شکوفایی و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری خواهد بود و در نهایت از بین تیم‌های آموزش دیده، 20 تیم، انتخاب و به عنوان نماینده‌های ایران در پاد جمهوری اسلامی حضور می‌یابند. تیم‌های منتخب علاوه بر ارائه توانمندی‌های خود در نمایشگاه جیتکس می‌توانند در رویدادهای جذب سرمایه و مسابقات این نمایشگاه نیز شرکت کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-07-20 13:46

افزودن دیدگاه جدید