کد مطلب: 

246530

برگزیدن اعضای حقوقی هیات مدیره‌ی شرکت مخابرات ایران در مجمع فوق العاده

مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده صاحبان سهام شرکت مخابرات ایران برگزار شد و در مورد انتخاب اعضای هیات مدیره شرکت بر طبق دستور جلسه مجمع، تصمیم گیری و از بین شرکت های کاندید شده با رای گیری در مجمع، پنج شرکت برگزیده به عنوان اعضای حقوقی هیات مدیره شرکت مخابرات ایران انتخاب شدند.
برگزیدن اعضای حقوقی هیات مدیره‌ی شرکت مخابرات ایران در مجمع فوق العاده

به گزارش سیتنا، مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده صاحبان سهام شرکت مخابرات ایران با دستور جلسه مصوب در آگهی منتشر شده، ساعت ۹ صبح امروز چهارشنبه ۲۵ تیرماه ۱۳۹۹، با حضور نمایندگان دولت، سهامدار عمده، سازمان بورس و اوراق بهادار، سازمان خصوصی سازی و سازمان حسابرسی برگزار شد.

در این مجمع، شرکت توسعه اعتماد میبن، شرکت بنیان سرمایه تسنیم و شرکت گسترش الکترونیک مبین ایران، به نمایندگی از سهامدار عمده شرکت مخابرات ایران، شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت استان هرمزگان به نمایندگی از سهام عدالت و دولت جمهوری اسلامی ایران به نمایندگی از وزارت اقتصاد و امور دارایی، به عضویت در هیات مدیره شرکت مخابرات ایران انتخاب و معرفی شدند.

بر این اساس مقرر شد تا سهامداران حقوقی شرکت مخابرات ایران در بازه‌ی زمانی تعیین شده نسبت به معرفی نمایندگان حقیقی خود در هیات مدیره‌ی شرکت مخابرات ایران اقدام کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2020-07-15 10:13

افزودن دیدگاه جدید