کد مطلب: 

246424

بسته ویژه بیمه‌های مسئولیت برای شرکت‌های دانش‌بنیان طراحی شد

بر اساس تفاهم‌نامه‌ای که میان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و شرکت بیمه ایران به امضاء رسیده است، شرکت‌های دانش‌بنیان، یک بسته خدمتی جامع در حوزه بیمه‌های مسئولیت دریافت می‌کنند.
بسته ویژه بیمه‌های مسئولیت برای شرکت‌های دانش‌بنیان طراحی شد

به گزارش سیتنا، سبد حمایتی تخصیص یافته به شرکت‌های دانش‌بنیان، بیش از 110 خدمت مختلف را در خود جای داده است. خدمات بیمه‌ای، در حوزه‌های مختلف، یکی از این خدمات است. 

این بسته جامع بیمه‌ای، ریسک‌های مرتبط با مسئولیت را کاهش می‌دهد و روند فعالیت‌های جاری شرکت‌های دانش‌بنیان را تسهیل می‌کند.

بیمه مسئولیت آتش‌سوزی برای خسارت مالی و جانی در برابر اشخاص ثالث، بیمه مسئولیت کارفرما در برابر کارکنان، بیمه مسئولیت حرفه‌ای کارشناسان آزمایشگاه و بیمه مسئولیت محصول، چند بیمه نامه‌ای هستند که توسط این بسته خدمتی پوشش داده می‌شود.

با ایجاد زیرساخت‌های آنلاین، اقداماتی انجام گرفته است تا شرکت‌های دانش‌بنیان، بتوانند مستقیماً به نمایندگی‌های شرکت بیمه‌ ایران مراجعه کنند و از این خدمات بهره‌مند شوند.  

در متن تفاهم‌نامه امضاء شده توسط دو طرف، مواردی مانند بیمه مسئولیت ناشی از گارانتی محصول و بیمه‌مسئولیت ناشی از کیفیت محصول نیز گنجانده شده است. صدور این نوع بیمه‌نامه از طریق سیستم مبتنی بر وب امکان پذیر است و مدت اعتبار بیمه نامه‌های این بسته خدمتی نیز یک سال است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-07-13 10:07

افزودن دیدگاه جدید