کد مطلب: 

246366

تصویب و اجرای ارتقاء گروه شغلی، محاسبه مدرک تحصیلی و فوق‌العاده جذب کارکنان شرکت مخابرات

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، گفت: با بررسی چند موضوع و حمایت و همکاری هیئت مدیره محترم، از این پس کارکنان دائم و قراردادی از امتیازات مربوط به ارتقاء شغلی، محاسبه مدرک تحصیلی و فوق‌العاده جذب برخوردار می‌شوند.
تصویب و اجرای ارتقاء گروه شغلی، محاسبه مدرک تحصیلی و فوق‌العاده جذب کارکنان شرکت مخابرات

‌به گزارش سیتنا، مهندس سیدمجید صدری در پستی اینستاگرامی، نوشت:

خدا را شکر توانستیم قدم دیگری برای ارتقاء وضعیت کارکنان عزیز شرکت برداریم و طبق آیین‌نامه مصوب، دستورالعمل‌های معینی را به اجرا درآوریم.

خوشبختانه با بررسی چند موضوع و حمایت و همکاری هیئت مدیره محترم، از این پس کارکنان دائم و قراردادی از امتیازات مربوط به ارتقاء شغلی، محاسبه مدرک تحصیلی و فوق‌العاده جذب برخوردار می‌شوند و تمام دستورالعمل‌های مربوط، از تاریخ ۲۲ بهمن ۹۸ بطور کامل محاسبه و اجرا می‌شود.

تمام موارد فوق شامل افزایش گروه شغلی براساس طرح طبقه‌بندی مشاغل و متناسب با شغل، مدرک تحصیلی مرتبط با شغل، سابقه خدمت و امتیاز ارزیابی عملکرد محاسبه می‌شود و با درج در احکام کارگزینی، بخشی از حقوق و مزایای کارکنان را تشکیل می‌دهد.

مورد مربوط به فوق‌العاده جذب و بازار کار را طبق آئین‌نامه استخدامی و پرسنلی عمل می‌کنیم که البته قبل از اجرا باید به تصویب وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برسد.

موضوع حق ایثارگری کارکنان هم (شامل جانبازان ۲۵ درصد و بالاتر، آزادگان و فرزندان و همسران شهدا)، طبق ماده ۵۱ قانون تسهیلات ایثارگران تا زمان پرداخت از طرف دولت، توسط شرکت مخابرات ایران پرداخت می‌کنیم و اجرا و احتساب این مصوبه هم از ۲۲ بهمن ۹۸ است.

لازم می‌دانم همچون همیشه از همراهی و حمایت‌های مهندس جهرمی وزیر محترم ارتباطات، دکتر مخبر و دکتر سیدهاشمی رئیس و معاون محترم ستاد اجرایی فرمان امام، سهامدار عمده، دکتر صفری رئیس محترم هیئت مدیره و اعضاء محترم هیئت مدیره تشکر و قدردانی کنم.

قطعا در کنار شما و با همت، پشتکار و صبوری شما همکاران گرامی بویژه در این روزهای سخت، قدم‌های بهتری برای شما و شرکت برمی‌داریم . ان‌شاءالله

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-07-12 10:16

افزودن دیدگاه جدید