کد مطلب: 

246363
سرپرست اداره کل نظارت بر خدمات سازمان حمایت و مجری سامانه گارانتی گفت: خدمات پس از فروش یک ویژگی اضافی برای کالا نیست و مردم می توانند با مراجعه به سامانه جامع گارانتی از اصالت گارانتی کالای خود با خبر شوند.
با مراجعه به سامانه جامع گارانتی از اصالت گارانتی کالای خود با خبر شوید

به گزارش سیتنا، جواد احمدی با بیان این مطلب، افزود: مردم با مراجعه به سایت www.irangs.ir می توانند بدانند گارانتی برای چه برندهایی ثبت شده است و اگر کالایی که می خواهد خریداری کند در لیست کالاهای دارای گارانتی است با خیال راحت خرید خود را انجام دهد.

وی ادامه داد: اگر احیاناً شرکتی که محصولی را به مشتری می فروشد، مشکلی در ارایه گارانتی داشته باشد با استفاده از این سامانه، به راحتی قابل پیگیری می باشد.

انتهای پیام

دسته بندی: 

برچسب: 

افزودن دیدگاه جدید

اشتراک در خبرنامه