کد مطلب: 

246361

تهدید و اخاذی اینترنتی از دختر جوان

رئیس پلیس فتا اصفهان گفت: فردی که با بدست آوردن اطلاعات خصوصی دختری جوان و تهدید به انتشار اطلاعات او در فضای مجازی قصد سوءاستفاده و آزار و اذیت او را داشت توسط پلیس فتا استان اصفهان شناسایی و دستگیر شد.
تهدید و اخاذی اینترنتی از دختر جوان

به گزارش سیتنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا، سرهنگ مرتضوی رئیس پلیس فتا اصفهان در تشریح این خبر گفت: شاکی ادعا کرده فردی مدتی است در شبکه‌های اجتماعی مجازی مکرراً با پیام‌های غیر اخلاقی خود موجب مزاحمت وی شده و آرامش را از وی سلب کرده است.

وی افزود: در جریان رسیدگی به شکایت واصله از طرف دختری جوان مبنی بر اینکه فردی ناشناس اطلاعات شخصی او را بدست آورده و با تهدید انتشار آنها در فضای مجازی قصد سوءاستفاده و آزار و اذیت او را دارد لذا بررسی موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

سرهنگ مرتضوی ادامه داد: همچنین فرد خاطی اقدام به اضافه کردن شاکی به گروه‌های غیر اخلاقی زیادی نموده که باعث ایجاد مزاحمت از طرف دیگر کاربران شده است.

این مقام مسئول بیان داشت: با اقدامات فنی و تخصصی صورت گرفته توسط کارشناسان پلیس فتا متهم جوانی 30 ساله به هویت ماهان.ر شناسایی و دستگیر شد.

رئیس پلیس فتا اصفهان با اشاره به این که شبکه‌های اجتماعی اگر به درستی مورد استفاده قرار نگیرد و کاربران آن با احتیاط وارد این فضا نشوند در دام شیادین و تبهکاران قرار خواهند گرفت، خاطر نشان کرد: از توصیه‌های مهم پلیس فتا عدم ارتباط با افراد غریبه و ورود به گروه‌های ناشناس است زیرا این گروه‌ها محلی برای به دام انداختن دختران و کاربران است و مجرمین زیادی در این گروه‌ها فعالیت دارند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2020-07-12 07:53

افزودن دیدگاه جدید