کد مطلب: 

246175

واردات و ترخیص گوشی موبایل نسبت به سال قبل سه برابر شده است

دبیر شورای اطلاع رسانی گمرک اعلام کرد: از ابتدای سال تا امروز دو میلیون و ۴۰۴ هزار و ۹۳۳ دستگاه تلفن همراه وارد کشور ترخیص و وارد بازار شده که حدود سه برابر واردات تلفن همراه در مدت مشابه سال قبل است.
واردات و ترخیص گوشی موبایل نسبت به سال قابل سه برابر شده است

به گزارش سیتنا، سید روح الله لطیفی - سخنگوی گمرک - درباره برخی از خبرها مبنی بر کاهش وارادت گوشی تلفن همراه، اظهار کرد: بر خلاف ادعاهایی که برخی از افراد با نیت‌های مختلف مطرح می‌کنند آمار رسمی واردات گوشی تلفن همراه نشان می دهد از ابتدای امسال تا ۱۵ تیر ماه، دو میلیون و ۴۰۴ هزار و ۹۳۳ دستگاه با ۹۱۸ اظهارنامه از گمرکات کشور ترخیص و وارد بازار شده است.

وی افزود: واردات تلفن همراه در مدت مشابه سال گذشته ۸۶۴ هزار و ۲۰۸ دستگاه به ارزش ۷۳ میلیون و ۶۳۵ هزار و ۸۶۰ دلار بود، در صورتی که ارزش تلفن همراه در مدت سه ماه و نیم ابتدای امسال ۳۷۳میلیون  و ۳۳۶ هزار و ۵۹۰ دلار است که از لحاظ ارزش نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۰۷ درصد رشد و از لحاظ تعداد نیز رشد ۱۷۸ درصدی داشته است.

طبق اعلام گمرک، سخنگوی این مجموعه اظهار کرد: با این حجم واردات تلفن همراه، در حالت طبیعی نباید مشکلی در عرضه تلفن همراه در بازار به وجود آید.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2020-07-05 16:37

افزودن دیدگاه جدید